Суспільство

В «АТБ» підбили підсумки 2020-го – року безпрецедентних випробувань і нових можливостей

Рівно рік тому Україна, як і багато країн світу, довідалася про китайський коронавірус. Уже в перші тижні весни змінилося все: ввели суворий національний карантин, припинилося міжнародне авіа- та залізничне сполучення, багато видів бізнесу опинилися на межі виживання, мільйони громадян втратили джерела своїх доходів.

В «АТБ» розуміли, що незважаючи на всю складність нової реальності, основна місія компанії – забезпечення широких верств громадян гарантовано свіжими продуктами та якісними товарами першої необхідності за максимально доступними цінами – повинна бути виконана. Більше того, у такій ситуації роль соціально орієнтованого бізнесу багаторазово зросла. Тому понад 68 тисяч осіб, що працюють у великій команді багаторічного лідера української галузі ритейлу, доклали максимум зусиль, аби ми з вами, як і раніше, могли купувати якісні продукти та заощаджувати власні кошти.

DSC_2557 (1)

І, треба зазначити, усі неймовірні зусилля, які компанія та її персонал доклали, дали гарні плоди. Жителі 308 населених пунктів у 24 областях України, де сьогодні працюють 1203 супермаркети «АТБ», безперебійно могли купувати якісні продукти. Водночас компанія зростала та розвивалася, відкриваючи нові магазини, створюючи нові робочі місця, запускаючи нові онлайн-сервіси, а також нарощуючи обсяг сплачених у бюджети всіх рівнів податків і зборів.

«Минулий рік став серйозним випробуванням на міцність і своєрідним краш-тестом для всього ритейлу. Ми не були винятком – нам, як й іншим учасникам ринку, було непросто… Однак ми виявилися більш підготовленими до роботи в умовах форс-мажору. Зуміли в оптимально стислий строк адаптувати й оптимізувати всі ключові бізнес-процеси. Створити всі необхідні умови для безпечної й ефективної роботи наших співробітників. Ініціювати та реалізувати з нуля десятки масштабних і амбіційних проєктів», – пише на своїй сторінці у Facebook Борис Марков, голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ».

  • За підсумками року компанія «АТБ» перерахувала в бюджети різних рівнів 15,8 млрд грн. Це на 26% більше, ніж у 2019 році (12,6 млрд грн.). Для порівняння: ще за рік до цього бюджети одержали 9,4 млрд грн., а у 2017-му – 6,58 млрд грн.
  • Як бачимо, сума сплачених податків і зборів стрімко зростає. Це сьогодні досить актуально, адже після реформи децентралізації значно більше коштів залишається у місцевих бюджетах, у тому числі й у нашій міській скарбниці.
  • Нагадаємо, що «АТБ» уже кілька років поспіль входить до списку 10 найбільших платників податків країни та лідирує в галузі роздрібної торгівлі.
  • Це стало можливим завдяки ефективному менеджменту та стратегії динамічного розвитку торговельної мережі. У 2020-му, незважаючи на пандемію, прийняли перших клієнтів 127 дискаунтерів «АТБ» по всій країні. Ще в 59 магазинах відбулася модернізація. Для порівняння: за рік до цього компанія відкрила 88 нових магазинів і провела реконструкцію 41 маркета.
  • Варто зазначити, що минулий рік приніс безліч труднощів, адже до традиційного сезонного зростання цін додалися підвищення закупівельної вартості, значне зростання витрат у виробників тощо. «АТБ» довелося самотужки виправляти ситуацію, стати своєрідною подушкою безпеки для мільйонів своїх клієнтів. Проте 2020-й став і роком нових можливостей. Відкрився перший в країні продуктовий інтернет-магазин «АТБ» повного циклу. Весь процес приймання замовлення, його обробки та доставки вибраних товарів на зазначену клієнтом адресу найчастіше займає навіть менше часу, ніж ми зазвичай очікуємо кур’єра з піцою. Такий сервіс дозволив мільйонам українців підтримувати гідний рівень життя навіть в умовах найсуворішого карантину.
  • Крім того, в «АТБ» з’явився сервіс попереднього замовлення. Покупцеві більше немає необхідності витрачати час на пошук продуктів у торговому залі, хоча це й нескладно. Зібрати свій пакет продуктів можна онлайн, вибравши магазин, де його хочеться одержати. До того моменту, коли клієнт прийде в супермаркет, пакет із продовольством уже буде готовий. Потрібно оплатити його, що сьогодні теж можна зробити онлайн і показати чек у спеціально відведеній зоні магазину.
  • Фактично будучи авангардом вітчизняного ритейлу, «АТБ» системно впроваджує інноваційні технології й оптимізує бізнес-процеси. Це дозволяє системно збільшувати показники. Так, за рік товарообіг мережі зріс на 18,2% і становить 149,8 млрд грн. (включаючи ПДВ).
  • Завдяки традиційній для «АТБ» стратегії динамічного розвитку за 2020 рік було створено 5,5 тисяч нових робочих місць. Відповідно, така сама кількість українських родин одержала стабільне джерело доходів і впевненість у завтрашньому дні.

Як бачимо, минулий рік для лідера ритейлу, як і для нас із вами, став вельми непростим, однак дав і нові можливості. На відчутні зміни на краще можна сподіватися і в 2021-му, адже динамічний розвиток є важливим напрямком загальної стратегії «АТБ».

Реклама

Ще статті по темі

Back to top button