Суспільство

Як часто потрібно купувати нові деталі для систем впуску та випуску?

Система випуску автомобіля є елементом, що забезпечує не лише зниження рівня шкідливих викидів, а й оптимальну роботу двигуна. Частота заміни деталей випускної системи залежить від багатьох факторів, серед яких можна відзначити умови експлуатації, якість доріг, кліматичні умови та стиль водіння.

Які компоненти вихлопу виходять із ладу найчастіше?

У систему вихлопу входить багато елементів. Більшість з них служать довго, але деякі виходять з ладу раніше за інших. Основні компоненти та великі вузли можуть прослужити досить довго, але коли вони вийдуть з ладу – це вимагатиме відносно великого обсягу ремонтних робіт, та викличе додаткові витрати. До таких компонентів можна віднести:

  • глушник;
  • резонатор;
  • каталізатор;
  • лямбда-зонд.

Глушник зазвичай виходить з ладу через 5-7 років експлуатації. Він піддається значним термічним навантаженням та впливу вологи, що може призвести до корозії та прогару. Важливо регулярно перевіряти його стан та ремонтувати його або замінювати при виявленні ознак зносу чи пошкоджень.

Термін служби резонатора зазвичай становить 4-6 років. Як і глушник, резонатор схильний до корозії та механічних пошкоджень, тому його слід періодично оглядати та замінювати у разі необхідності.

Середній термін служби каталізатора становить 80–120 тисяч кілометрів пробігу. З часом каталізатор може забиватися та втрачати свою ефективність, що вимагатиме його заміни, т.к. він є ключовим елементом, відповідальним за зниження рівня шкідливих викидів.

Лямбда-зонд вимірює вміст кисню у вихлопних газах та передає дані в блок керування двигуном. Лямбда-зонд необхідно замінювати кожних 100-150 тисяч кілометрів.

Як видно, ці вузли можуть служити досить довго і при правильній експлуатації не доставлять проблем протягом тривалого часу. В будь-якому разі, за необхідності придбати запчастини для системи вихлопу, можна звертатися в магазин вихлопних систем helpauto.ua, де представлений широкий асортимент рішень.

З іншого боку, в системі вихлопу є безліч дрібних елементів, які виходять з ладу значно раніше, але їх вартість і заміна не завдадуть великих клопотів — важливо стежити за їхнім станом і не відкладати ремонт та заміну у разі виявлення несправностей. Це стосується насамперед усіх кріпильних елементів:

  • Прокладки та ущільнювачі — піддаються впливу високих температур і вібрацій, що призводить до їхнього зносу та розгерметизації системи. Прокладки та ущільнювачі слід перевіряти при кожному техобслуговуванні та замінювати за перших ознак пошкоджень.
  • Гофра глушника призначена для компенсації вібрацій від двигуна. Вона гнучка, хоч і виготовлена ​​з металу, і може вийти з ладу через корозію або механічні пошкодження. Рекомендується перевіряти стан гофри під час кожного огляду системи випуску.
  • Кріпильні елементи: болти, гайки та хомути, що фіксують елементи системи випуску. Ці місця можуть послаблюватися через вібрації і корозію. Їх слід періодично підтягувати та замінювати за необхідності.

У скільки може обійтися купівля нових запчастин?

Купівля нових запчастин для системи вихлопу автомобіля може коштувати чималі гроші. Особливо якщо розглядати варіанти, які пропонують офіційні сервіси від виробника автомобілів. Такі запчастини, як правило, мають високу ціну, що пояснюється не лише їх якістю, а й брендовим ім’ям, додатковими послугами, що супроводжують їх продаж, а також пов’язано зі складною логістикою та необхідністю підтримувати високий рівень обслуговування. Однак ці переваги не завжди виправдовують такі високі витрати.

Хорошою альтернативою оригінальним запчастинам можуть бути якісні аналогові компоненти. Вони можуть коштувати значно дешевше, але при цьому відповідати тим же характеристикам та стандартам, що й оригінальні деталі. Сучасні виробники аналогів часто пропонують продукцію, яка не поступається за якістю оригінальним запчастинам, при цьому їхня вартість значно нижча.

Реклама

Ще статті по темі

Back to top button