Як чернігівців дурять у магазинах: хитрощі виробників позначаються на гаманцях споживачів

  • Як чернігівців дурять у магазинах: хитрощі виробників позначаються на гаманцях споживачів
  • Як чернігівців дурять у магазинах: хитрощі виробників позначаються на гаманцях споживачів
  • Як чернігівців дурять у магазинах: хитрощі виробників позначаються на гаманцях споживачів
  • Як чернігівців дурять у магазинах: хитрощі виробників позначаються на гаманцях споживачів
  • Як чернігівців дурять у магазинах: хитрощі виробників позначаються на гаманцях споживачів
  • Як чернігівців дурять у магазинах: хитрощі виробників позначаються на гаманцях споживачів
  • Як чернігівців дурять у магазинах: хитрощі виробників позначаються на гаманцях споживачів
  • Як чернігівців дурять у магазинах: хитрощі виробників позначаються на гаманцях споживачів
  • Як чернігівців дурять у магазинах: хитрощі виробників позначаються на гаманцях споживачів
  • Як чернігівців дурять у магазинах: хитрощі виробників позначаються на гаманцях споживачів
  • Як чернігівців дурять у магазинах: хитрощі виробників позначаються на гаманцях споживачів
  • Як чернігівців дурять у магазинах: хитрощі виробників позначаються на гаманцях споживачів
  • Як чернігівців дурять у магазинах: хитрощі виробників позначаються на гаманцях споживачів
  • Як чернігівців дурять у магазинах: хитрощі виробників позначаються на гаманцях споживачів

Стабільна ціна тріщить по всіх швах, і в цьому їй «допомагають» маніпуляції з упаковкою. Українські виробники дедалі частіше починають вдаватись до маркетингових хитрощів – тепер споживачі переплачують не за рахунок зростання ціни (хоча і це вже давно не новина), а за рахунок зменшення ваги чи об’єму купованого товару. Особливо заповзятливі виробники примудряються і зменшувати тару, і підвищувати ціну.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На продукти місцевого виробника повішали розпізнавальний знак

Активна тенденція до такої економії бере початок із 2014 року. Тепер у самому розквіті. Крупи, соки, цукор, сіль, томати, консервація, макарони, майонези, морозиво, молоко і ще багато-багато інших продуктів тепер отримують нові оригінальні упаковки. Замість стандартних 0,5 чи 1 – з’являються 0,85, 0,9, 0,7, 0,92 і так далі.

Торговельний хід у рамках закону. Вага вказана. Пересічний покупець, який звик дивитись лише на ціну, спершу не звертав уваги, а тепер починає звикати.

Експерти зазначають, що такий вид уцінки не найгірший. Альтернатива – змінювати рецептуру продукту, що здешевить його. З погляду якості та безпечності продукту це гірший варіант.

Також фахівці споживчого ринку називають й інші, ще більш несправедливі, шляхи економії на споживачеві.

Так, вага товару буває меншою навіть за ту, що вказана на упаковці. Різниця може становити десятки грамів, але якщо продукт дорогий, приховані збитки на одній одиниці можуть сягати й сотні гривень.

загрузка...

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register