Як налаштовується контекстна реклама? «ItUa» розповідає про основні процеси
Сучасний бізнес хоче охопити максимум потенційних клієнтів. І хочеться це зробити досить швидко, але при цьому отримати результат, а не витратити тільки бюджет.
Усі знають, що SEO-просування – це довготривалий процес і результат потрібно чекати кілька місяців, то потрібні дещо інші інструменти і контекстна реклама ідеально для цього підходить. При цьому варто розуміти, що ця послуга https://itua.com.ua/ru/kontekstnaia-reklama-ppc-ru має певні особливості, тому всім мають займатися спеціалісти. Якраз для цього з «ItUa» розберемося в тому, як все буде відбуватися.
Як проходить процес?
На перший погляд все дуже просто: написав якісь короткі оголошення, завантажив їх, виділив кошти. Тепер тільки треба чекати результату. І це головна помилка. Кожна послуга має дуже багато особливостей.
Саме тому їх мають виконувати спеціалісти і тепер треба розібратися, як це відбувається.
Знайомство
Після отримання заявки важливо детально поспілкуватися з клієнтом. Важливо вникнути в специфіку бізнесу, розібратися в особливостях товарів чи послуг.
Детальний аналіз
Для цього потрібно уважно вивчити нішу. Особлива увага приділяється конкурентам. Потрібно вивчити рекламні оголошення, переваги конкурентів. Після цього вдасться скласти стратегію та унікальну торгову пропозицію.
Вивчення самого сайту
Ваш ресурс аналізується з технічної та користувацької точки зору. У разі виявлення неточностей, складається повний список з рекомендаціями для виправлення. Це допоможе зробити сайт ще кращим, що дозволить отримати бажаний результат. Ці всі моменти обговорюються окремо.
Збір необхідних ключових слів
Для запуску рекламної кампанії потрібно зібрати ключові слова. Далі все це потрібно переглянути та відсіяти зайві. В результаті залишаються тільки ті, які повністю відповідають вашій ніші. Після цього можна скласти підсумковий медіаплан, який можна затверджувати.
Налагодження та запуск
Для кожного оголошення пишуться відповідні заголовки та невеликі тексти. Також додаються номери телефонів, посилання з описом, різноманітні уточнення.
А ще налаштовується географія показу. Наприклад, це буде вся Україна чи конкретне місце. Також можна вибрати час показу. Наприклад, тільки робочі години чи ще щось. Все залежить від проєкту.
Супровід роботи
Кожен день відстежується статистика, витрати й ефективність кампанії. За необхідності оголошення коригуються. Так забираються мінус-слова. Це нецільові запити, які тільки дарма витрачають бюджет. Сюди додаються запити з більшою ефективністю.
Якщо виникає необхідність, то можна створити інші рекламні кампанії: банерна, ремаркетинг. Також формуються звіти. Вони можуть бути проміжними чи підсумковими, де вказуються статистика, досягнуті цілі, поведінка користувачів.
Контекстна реклама вважається інструментом для швидкого досягнення цілей, проте тут все має бути організовано за всіма правилами та без помилок. Завдяки «ItUa» рекламні кампанії будуть налаштовані правильно та приноситимуть бажаний результат.
Реклама