Збій в «Укрзалізниці» стався через масштабну кібератаку: відновлення триває

Збій в роботі систем «Укрзалізниці» 23 березня стався через масштабну таргетовану кібератаку. Відновлення всіх систем тривало всю минулу добу та наразі продовжується.
Про це повідомляє пресслужба УЗ.
«Ключове ворогові не вдалося: рух поїздів стабільний, вони курсують чітко без затримок та всі операційні процеси руху відлагоджено в резервному форматі. Залізниця продовжує рух попри фізичні атаки по інфраструктурі, не спинити її і найпідлішими кібератаками!»,- йдеться у повідомленні.
У компанії пояснюють, що оскільки й раніше «Укрзалізниця» ставала обʼєктом кібератак ворога, в компанії впроваджені протоколи резервування.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На Чернігівщині з’явилися нові комплекси автофіксації порушень ПДР
Вказано, що остання атака була дуже системна, нетривіальна та багаторівнева, тому перед повним відновленням із «бекапів» фахівці УЗ, багатьох залучених партнерів та кібердепартаменту СБУ мають ретельно відтестувати сервіси на можливі вразливості.
Наразі онлайн-продажі квитків лишаються недоступними і протягом цього дня компанія планує працювати працювати в офлайн-режимі.
Як наразі працює «Укрзалізниця»:
- квитки продаються через каси. Каси посилюють персоналом, розширюють графіки роботи;
- на 24 та 25 березня активовано продаж міжнародних квитків у касах (зазвичай – тільки онлайн);
- у крайньому випадку, якщо ви не встигаєте придбати квиток через касу – прямуйте безпосередньо до потяга. Поїзні бригади поінформовані, як оформляти проїзд на місці (вибачення заздалегідь, можуть не бути наявні місця всіх класів, але прагнуть довезти всіх).
Якщо ви плануєте подорож пізніше, ніж ранкові рейси 25.03
- наполегливо просять не штурмувати каси сьогодні. Вони працюватимуть із виключним пріоритетом на обслуговування пасажирів із відправкою сьогодні-завтра;
- УЗ обіцяє поінформувати відразу по відновленню онлайн сервісів.
Як повернути квитки?
Усім, хто хоче повернути свій квиток на поїзд відправкою 24 березня, зробити це онлайн. Достатньо принаймні за годину до відправки вашого рейсу надіслати на пошту services.uz.gov.ua@gmail.com скан-копію або чітке фото вашого квитка та контактний номер телефону. Заявку про повернення оброблять протягом 3 діб з моменту відновлення роботи систем.
Про будь-які інші нестандартні випадки просять повідомляти на services.uz.gov.ua@gmail.com.
Отримуйте оперативні новини Чернігівщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал – https://t.me/CheLineTv
Джерело: Українська правда