Суспільство

Зруйнований окупантами Чернігівський автобусний завод відновлений та вже працює

Корпорація «Еталон» оголосила про відновлення виробництва на своїх чернігівських підприємствах, зруйнованих російськими окупантами. Під час військових дій по ним було випущено 250 артилерійських снарядів та три ракети. В результаті адміністративні будівлі, лабораторія та корпуси цехів постраждали на 50-70%. Зокрема, гальванічний цех зруйнували практично повністю. Загальна сума збитків склала 30 мільйонів доларів.

Після того, як росіяни «зробивши жест доброї волі» залишили територію області, керівництво корпорації вирішило відновлювати виробництво самостійно. Все літо та осінь тривали роботи з розбору завалів, монтажу обладнання та відновлення комунікацій. Лише одного скла знадобилося 20 тисяч квадратних метрів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Загроза ворожих авіаційних та ракетних ударів: оперативна обстановка на кордоні

Як повідомили в «Еталоні», у грудні на всіх заводах корпорації вдалося відновити робочий процес, але стіни та дахи є ще не скрізь. На підприємствах вже працює 500 осіб. У 2023 році планують розпочати виробництво кількох нових моделей. Вони розроблені фахівцями науково-дослідного інституту автомобілебудування, який входить до складу корпорації.

Йдеться про 72-місний міський автобус довжиною 9,3 метрів та 44-місний туристичний автобус моделі А11123 довжиною 10,7 метра та з багажником на 6,5 кубічних метрів. Також у планах міжміський автобус А08317-31 для перевезення людей з обмеженою мобільністю.

Крім того, на 2023 рік заплановано презентацію першого електроавтобусу — А08611. Це 9-метровий міський автобус на 54 пасажиромісця, здатний проїхати на одному заряді батареї до 200 км. Окрім нових моделей Чернігівський автозавод покаже рестайлінгові версії автобусів серії А081.

У керівництві «Еталону» розраховують, що держава підтримає корпорацію замовленнями. З рештою вони впораються самі.

Отримуйте оперативні новини Чернігівщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал – https://t.me/CheLineTv

Джерело: Автоцентр

Ще статті по темі

Back to top button