Суспільство
Пiдприємцiв, що займаються сезонною торгiвлею, змусять дотримуватись брендбуку
Про це повiдомили пiд час наради в мiськiй радi. Локацiй із кавою та фастфудом у парках і скверах мiста налічуватиметься до 30. Можливiсть торгувати визначатимуть за конкурсом, який виграє той пiдприємець, котрий запропонує бiльшу орендну плату за мiсце.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Комісія із заступників мера вивчатиме, чи потрібні Чернігову ярмарки і виїзна торгівля
Торги з визначення переможцiв конкурсу мер мiста пропонував провести ще в лютому, Але, як з’ясувалося, охочих вписатися у зовнiшнiй вигляд мiста за своï кошти нема.
Тому строки проведення торгiв продовжили, i крайнiм строком визначили 21 березня. Це питання планують винести на розгляд виконкому 10 березня.