Лайфхаки просування своїх матеріалів у Facebook та Instagram відтепер знають чернігівські медійники
Як охопити велику кількість людей, зібрати мільйонні перегляди та лайки у Facebook та Instagram відтепер знають чернігівській журналісти.
Комунікаційна менеджерка незалежної розслідувальної агенції «Слідство.Інфо» Тетяна Колісник поділилася з медійниками практичними інструментами, що полегшують промоцію журналістських матеріалів на різних digital-платформах.
Під час онлайн-тренінгу, який організував хаб «МедіаБаза. Чернігів», журналісти дізналися першочергові кроки якісного ведення соціальних мереж та тонкощі складання смм-стратегії. Також, медійникам розказали про найпоширеніші типи контенту, які використовують ЗМІ для публікації у соцмережах.
Найголовніше, на чому наголосила Тетяна Колісник, аби відрізнятися від інших медіа, необхідно робити свій власний та унікальний контент і для кожної соціальної мережі окремий. Також, за її словами, 80% контенту ЗМІ у соціальних мережах має бути інформативним, а 20% — «поле для творчості» смм-менеджерів.
На цьому занятті тренерка приділила більшу увагу саме Facebook та Instagram. Зокрема, Тетяна Колісник зауважила, що просувати своїй матеріали на цих платформах без фінансових вкладів дуже важко. Водночас, 50$ на місяць вистачить, аби зробити гарну рекламу у Facebook та залучити нових читачів.
Ще однією новинкою для присутніх стало те, що у Facebook можна монетизувати свої відео і заробляти на цьому доволі непогані кошти для редакції. Тетяна Колісник розказала чернігівським медійникам переваги і недоліки Instagram та алгоритм, за яким у цій соцмережі варто публікувати новинний контент.
Отримуйте оперативні новини Чернігівщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал – https://t.me/CheLineTv