Як визначається індекс навантаження гуми?
Індекс навантаження на шину, або номінальна вантажопідйомність, є числовим показником, надрукованим на боковині. Він являє собою максимальну вагу, яку колесо може безпечно витримати при достатньому тиску. Виробники коліс визначають індекс навантаження за допомогою серії строгих експлуатаційних випробувань.
Під час випробувань об’єктивно оцінюються характеристики автошини за різних умов навантаження. Ці умови випробувань зазвичай імітують реальні сценарії водіння, щоб гарантувати, що гума здатна витримати певну вагу в реальних умовах водіння.
Одним із суттєвих компонентів, що є невід’ємною частиною цього процесу, є код обмеження швидкості шин. Міжнародний загальноприйнятий код по суті визначає, наскільки швидко гума може обертатися за певного навантаження, і враховується при визначенні індексу навантаження. Тим не менш, важливо розуміти, що індекс навантаження та обмеження швидкості автошини — це конкретні показники. Вони відіграють різні ролі, але однаково важливі для експлуатаційних характеристик та сприяють загальній працездатності автомобіля.
Інтерпретація значень індексу навантаження автошини
Розшифрування значень вантажопідйомності гуми потребує розуміння виробничого коду. Індекс швидкості та навантаження вигравіюваний безпосередньо на боковині колеса. Вищий індекс навантаження вказує на підвищену вантажопідйомність. Легкові автомобілі та легкі вантажівки зазвичай мають показники від 70 до 110.
Наприклад, автошини з маркуванням 85 витримують максимальну вагу 515 кілограмів. Для рівномірного розподілу ваги всі чотири шини автомобіля повинні мати однакову вантажопідйомність. Подібна комплектація забезпечує оптимальну керованість машини та запобігає передчасному зносу гуми.
Пам’ятайте, що безпека та паливна економічність прямо пропорційні правильному навантаженню автошини та індексу швидкості. Розуміння та інтерпретація цих кодів має основне значення для підтримки максимальної продуктивності транспорту.
Практичні поради підбору коліс від магазину Autoshini.Com
Надмірно високі показники вантажопідйомності, в перспективі, покажуть найбільший ресурс, проте сильно позначаться на комфорті. Гума не здатна брати на себе всі нерівності дороги — пом’якшувати, і вібрації сильно віддаватимуться на кузов машини.
Існують ситуації, коли клієнти магазину Autoshini.Com звертаються до операторів, з проханням допомогти знайти варіант коліс, який дозволив би обдурити систему. Наприклад варіант із високим індексом, але меншим тиском, проте він так само не життєздатний. У плямі контакту колесо буде схильне до значної деформації, а вона, як відомо, є головним джерелом виділення тепла. Перегрів тягне за собою підвищене стирання та ймовірність вибуху, при тривалій їзді.
Ситуація навпаки, надто м’яка гума буде стиратися швидше, і потенційно має набагато більше шансів вибухнути на пікових значеннях навантаження. Інтернет магазин Autoshini.Com рекомендує вибирати шини відповідним чином і переконатися, що вони підходять автомобілю та умовам водіння.
Реклама