Новини

Цифровізація VS пенсія: як платформа для онлайн-навчання EDDY змінила життя 73-річної вчительки

У той час, коли більшість українських учителів боїться новітніх технологій в освіті, на щастя, є такі педагоги, які в умовах технологічних змін ламають стереотипи. 73-річна вчителька історії та суспільствознавства Марія Рубаняк довела своїм колегам, що опанувати цифрові інструменти в роботі педагога та навчанні дітей сьогодні може кожен. Бо їй це також вдалося. Пів року тому сільська учителька вперше провела урок на платформі онлайн-освіти EDDY, тепер рекомендує її колегам, які застрягли в часі, і каже: «Дякувати Богу, що освіта і технології йдуть уперед».

Марія Іванівна Рубаняк понад 50 років викладає історію та суспільствознавство в рідному Гринявському ліцеї. Однак лише зараз, коли її навчальний заклад, відмовившись від паперових журналів, приєднався до платформи дистанційної освіти EDDY, вона зрозуміла, наскільки робота вчительки може бути цікавою та максимально легкою, а навчання в кілька кліків – справді якісним.

Марія Рубаняк – вчителька Гринявського ліцею

«Не передати, як це зручно. Я відкриваю електронний кабінет EDDY і мені пише «Вас вітає Гринявський ліцей». Це вже така радість – увійти до кабінету. Мені сподобалося, і я вже тих паперових журналів не хочу. А наскільки це зручна платформа! У системі ж можна витерти щось, а в журналі паперовому – ні, бо то документ, хоча і це документ, ми дуже серйозно ставимося до електронних журналів. Але ж буває, що випадково не ту оцінку поставила учневі. У паперовому журналі ти не витреш, в електронному – легко. І це найліпше, що може бути. Також в онлайн-форматі ти можеш спілкуватися з батьками, учнями, адміністрація школи може тебе перевірити в будь-який момент, і це дуже добре. Я вам скажу, що у дітей навіть якість навчання покращується. Їм цікавий віртуальний світ. То чого б не цифровізуватися?»розповідає Марія Рубаняк.

Електронні журнали і щоденники, онлайн-уроки, домашні завдання в застосунку, вебінари, методичні матеріали і ще цілий набір інструментів від EDDY Марія Рубаняк опанувала усього за кілька тижнів. Досі не вірить, що так легко переборола страх перед цифровізацією. Та любов до дітей підштовхнула вчительку змінюватися. Марія Іванівна дякує команді Едді, яка консультувала на кожному етапі й тримає комунікацію з учителями до цього часу.

«Загалом у нашому колективі знайомство з платформою EDDY якось легко відбулося. Нас підготували, проконсультували, і вже з Нового року ми собі файно працюємо. Звісно, спочатку мені було страшно. Я думала, що в мене не вийде і мені вже треба йти на пенсію. Але я така, що не стидаюся запитати. Сидять зі мною поряд наші вчителі, я кажу: допоможіть, бо щось не виходить. Допомогли. І пішло, пішло, пішло. Я вирішила, що буду вчитися, бо вчитель повинен вчитися завжди. Поки він вчиться, він учитель, а тільки-но перестає вчитися, він уже не вчитель. Син мені купив планшет, я сама його про це попросила, і зараз, не повірите, я не випускаю його з рук»,ділиться враженнями Марія Рубаняк, вчителька Гринявського ліцею.

Одна з найбільших переваг EDDY серед інших платформ – максимально зручний та інтуїтивно зрозумілий вебсайт. За словами засновників, опанувати EDDY може кожен вчитель, який хоча б на елементарному рівні знає, як працює, наприклад, мобільний телефон або ноутбук. Сьогодні переваги цієї платформи відчули колективи у понад 3 000 українських шкіл.

Іван Волков – засновник платформи дистанційної освіти EDDY

«Платформа для управління навчанням EDDY була побудована на кількох ключових принципах. Взаємодія та добрі стосунки між учителями, учнями та батьками в умовах технологічних змін повинні бути максимально ефективними і мати такий же емоційний ефект, якби це було, наприклад, під час офлайн-уроків. Що ми зробили для цього? Ми запропонували учасникам освітнього процесу цілий набір цифрових інструментів для якісної комунікації. Як сьогодні підтверджують користувачі нашої системи, це добре позначається на успішності дітей. Також для нас важливо було створити платформу, що не ускладнювала б роботу вчителів і навчання дітей, не додавала всім зайвого стресу. Ви бачите, як вчителька Марія Рубаняк, підтвердивши нашу мету, тепер стала своєрідним символом цифровізації. Серед важливих принципів нашої роботи – надійність, безпечність, захищеність і стабільність освітнього процесу. Наша система працює безперебійно в умовах війни, блекаутів та інших проблем. Вона не висне, в ній нічого не зникає, освітній процес не зупиняється. І, найголовніше, ми вдосконалюємося щодня, бо перебуваємо на постійному зв’язку з учителями-користувачами системи. Вони озвучують побажання, а ми їх впроваджуємо. Наше спільне завдання – сформувати максимально якісне середовище для навчання дітей в умовах цифровізації»,наголосив засновник EDDY Іван Волков.

Платформа EDDY дає можливість працювати з усіма документами, які зазначені в наказі МОН №707 від 08.08.2022. І цей функціонал залишається безкоштовним назавжди. Серед новинок — на платформу можна додати 3D-моделі та навіть віртуальну реальність, а тому онлайн-уроки стають ще цікавішими.

«Нещодавно я спілкувалася з учителькою з однієї з сусідніх громад і вона мені каже: «Ні, ми ще не цифровізувалися, та й то щось дурне». Кажу їй: «Як дурне? То є дуже добре, то є легко». Дивним видавалося, бо ця вчителька не стара ще. В умовах змін, які відбуваються в нашій освіті, ми не маємо бути гірші. Бажаю всім прислухатися, вчитися і виконувати, адже час іде вперед», – наголосила Марія Рубаняк.

Цифровізація галузі освіти України – вимога часу. Навіть в умовах війни вона робить навчальний процес ефективним та інноваційним. У недалекій перспективі це підвищить конкурентоспроможність країни на глобальному ринку. А тому рано чи пізно цифрові платформи для навчання дітей й адміністрування роботи вчителів повністю замінять паперові форми навчання. EDDY теж не стоїть на місці та працює над розробленням низки нових цифрових інструментів, які запрацюють вже цього року.

“Ми вдячні українським вчителям, які сьогодні, обираючи EDDY, разом з нами не просто створюють інновації, які є корисними для вчителів і комфортними для дітей і батьків, але й рухають українську освіту вперед.  Для нас є важливим таке партнерство, адже воно безумовно відіграє ключову роль у розвитку цифрової інфраструктури в освіті, зокрема в умовах війни”,  – Іван Волков, засновник EDDY.

*Реклама

Ще статті по темі

Back to top button