На 25-му маршруті та в 5-му тролейбусі ловитимуть «зайців» (Відео)
Майже два тижні містяни звикають до нових маршрутів і нового громадського транспорту в Чернігові. Когось зміни не зачепили, а хтось обриває гарячі телефонні лінії з постійними скаргами.
— Моя дитина приїжджає у забитому.
Найбільше перепало 31-му і 25-му маршрутам. Їх об’єднали в один – із номером 25. На лінію перевізник, згідно з договором, поставив 14 «Еталонів» із семихвилинним інтервалом руху. Автобусів не вистачило, аби в години «пік» перевозити всіх, хто користується маршрутом. Перевізник додав ще шість «Еталонів» і три «Рути».
— Автобуси дуже хороші, дуже хороші, добре сидіти. За це, звісно, спасибі.
Загалом, ситуацію на 25-му маршруті нібито владнали, звітують у міському управлінні транспорту. За останні два дні – жодної скарги. Утім, через значну увагу до цього об’єднаного маршруту перевізники почали отримувати скарги від тих, хто їздить 20-м автобусом. Містяни знову не вміщаються в транспорті.
— Там, можливо, не вистачає одного автобуса, може, інколи двох, та нині ми робимо перестановку: ті автобуси, які ходили на другу зміну, тепер ходитимуть і в першу, я там не бачу жодної ситуації критичної. Тим більше, там почав ходити тролейбус, — Володимир Козир, генеральний директор ПАТ «Чернігівавтосервіс».
Непереливки на 25-му маршруті і самим перевізникам. Їхні автобуси працюють без кондукторів, а відтак чернігівці частенько їздять «зайцями». У найближчі дні цей безсовісний недолік ліквідують. Можливо, поставлять кондукторів. Посилено контроль, до речі, і в 5-му тролейбусі.
— Ми сьогодні проводимо обстеження, побачимо, який відсоток зайців їздить. Кожен зараз думає про свою копійку, — Володимир Козир, генеральний директор ПАТ «Чернігівавтосервіс».
За дорученням мера в міськраді пройшла нарада з перевізниками. Заступник міського голови Олександр Ломако зачитував звернення від чернігівців. Серед них, до речі, є телеграма й від киянина – Володимира Гройсмана. Містяни поскаржились навіть до уряду.
— Є низка звернень громадян, останнє ось від Гройсмана з приводу 26-го маршруту. Люди, які звертаються, їм незручно чи незвично, що раніше маршрут проходив повз обласну лікарню, а зараз людям треба 400 метрів пройти, — Олександр Ломако, заступник Чернігівського міського голови.
Нині Управління транспорту і власник 26-го маршруту шукатимуть вихід із цієї ситуації. Те саме чекає й господаря 17-го маршруту. Там після реформи зменшили кількість маршруток, а відтак їх інтервал – майже 14 хвилин.
— Зменшення призвело до того, що маршрутки ходять дуже рідно. Треба пропрацювати ще раз маршрут і обрати кількість маршруток оптимальну, — Олексій Захарченко, директор ПРаТ «Таксосервіс».
І єдині, кого все влаштовує у змінах маршрутної мережі – це тролейбусники. На нараді вони прозвітували, що тепер більше заробляють.
— Якщо ми збирали по 85 гривень за годину, то зараз збираємо 110. Загалом виручка по троллейбусному зросла на 20 тисяч гривень на день, — Дмитро Лавренюк, начальник Чернігівського тролейбусного управління.
Обговорили з перевізниками і майбутні зміни в цінах на проїзд. Чернігівська міська рада не проти, аби з 1 квітня перевізники підвищили вартість квитків, утім, вимагають від власників маршрутів пропозицій щодо покращення якості перевезень.