Одружитися під час карантину: як працюють органи юстиції

09042020_shlub2

З метою недопущення поширення коронавірусу COVID-19 та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів щодо запобігання поширенню на території України зазначеної інфекції в органах юстиції обмежено прийом громадян, послуги надаються переважно у дистанційному режимі.

Робота відділів державної реєстрації актів цивільного стану  під час карантину

Безпосередній прийом громадян у відділах державної реєстрації актів цивільного стану здійснюється виключно з питань державної реєстрації народження, смерті та видачі архівних документів, необхідних для підтвердження при захороненні.

Як альтернативний спосіб реалізації прав у сфері державної реєстрації актів цивільного стану громадяни мають можливість не відвідуючи відповідні відділи подавати документи з питань державної реєстрації актів цивільного стану та отримувати консультацій через мережу Інтернет з використанням веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану»: http:/dracs.minjust.gov.ua. Через вебпортал відділи державної реєстрації актів цивільного стану прийматимуть заяви з накладенням кваліфікованого електронного підпису, документи, необхідні для відповідної державної реєстрації актів цивільного стану, а також надаватимуть консультації.

Окрім того, Міністерством юстиції успішно реалізується проєкт «Шлюб за добу». Звернувшись до організаторів зазначеного сервісу, зареєструвати шлюб можна без очікування спливу місячного терміну.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як працюватимуть газові служби у період карантину

Отримати консультації та роз’яснення з питань діяльності органів державної реєстрації актів цивільного стану можна громадянам у телефонному режимі – (0462) 67-80-01.

Окрім того, необхідні документи громадяни можуть залишити в боксах, які розміщені при вході у відділи державної реєстрації актів цивільного стану.

Разом з тим, працює «Онлайн будинку юстиції»

Щоб отримати послуги юстиції, не виходячи із дому, можна скористатися веб-порталом «Онлайн будинок юстиції» https://online.minjust.gov.ua/. Для цього вам знадобиться лише комп’ютер або смартфон.

Через «Онлайн будинок юстиції» можна:

  • повторно отримати документи у сфері реєстрації актів цивільного стану;
  • зареєструвати або ліквідувати фізичну особу підприємця;
  • зареєструвати створення товариства з обмеженою відповідальністю, яке здійснює діяльність на підставі модельного статуту;
  • зареєструвати перехід юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту;
  • зареєструвати громадське об’єднання або засіб масової інформації;
  • отримати дані про електронний цифровий підпис;
  • отримати інформацію з усіх реєстрів Мін’юсту.

Також «Он-лайн будинок юстиції» надає можливість скористатися послугою «СМС-Маяк», яка дозволяє відстежувати будь-які реєстраційні дії, які вчиняються з вашою нерухомістю за допомогою СМС-інформування, а також сповіщає власників про те, хто з користувачів реєстру цікавився їхнім майном.

Робота органів державної виконавчої служби під час карантину

Органами ДВС забезпечується безперебійна робота у період карантину безпосередньо на робочих місцях та у віддаленому доступі поза межами адміністративних будівель за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій.

Звертатись до відділів державної виконавчої служби в цей період можна через направлення заяв, скарг тощо як у письмовому вигляді за допомогою пошти або боксів, які розміщені при вході у приміщення відділів, так і з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку.

Отримати консультації та роз’яснення з питань діяльності органів державної виконавчої служби можна громадянам також у телефонному режимі – (0462) 67-69-81.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Урядовці роз’яснили, що дозволено і заборонено під час карантину українцям старше 60 років

Окрім того, боржники можуть сплачувати свої борги самостійно стягувачам через банківські установи або здійснювати оплату боргів в онлайн режимі за допомогою QR-code, який зазначається в постанові про відкриття виконавчого провадження.

Робота нотаріусів під час карантину

Звертаємо увагу, що єдиний терміновий привід звернутися до нотаріуса – якщо для заведення спадкової справи (6 місяців з дня смерті) залишилося мало часу, але і в цьому випадку спочатку зателефонуйте нотаріусу. Контактні дані нотаріусів:

приватних – http://sumyjust.gov.ua/notaries/private-notaries;

державних http://sumyjust.gov.ua/notaries/state-notary-offices.

Отримати консультації та роз’яснення з питань діяльності органів нотаріату можна громадянам у телефонному режимі – (0462) 67-67-52; 67-67-46.

З будь-яких питань звернутися до фахівців Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Суми) громадяни можуть, скориставшись послугою  «Онлайн-приймальні» за посиланням – https://www.sumyjust.gov.ua/online-reception або, звернувшись за електронною адресою – info@sm.minjust.gov.ua.

Також діють «гарячі телефонні лінії»: Чернігівська область – (0462) 77-88-46.

Отримуйте оперативні новини Чернігівщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал – https://t.me/CheLineTv

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register