Як працюватимуть газові служби у період карантину
Згідно з рекомендаціями РНБО, МОЗу, для безпеки своїх клієнтів та працівників АТ «Чернігівгаз» також впроваджує карантин до 3 квітня.
В нинішній ситуації Оператори ГРМ розуміють відповідальність своєї справи – доставки газу клієнтам, бо це життєво необхідний ресурс. І розуміють, що всі клієнти зіткнулись з певними обмеженнями.
Як соціально відповідальний бізнес, компанії ввели мораторій на відключення споживачів від газопостачання, окрім випадків несанкціонованого втручання. Разом з тим, Оператори ГРМ нагадують споживачам, що всі операції, пов’язані з передачею показань лічильників та сплатою рахунків, можна здійснювати онлайн. Адже Операторам ГРМ довелося тимчасово обмежити роботу більше 100 центрів обслуговування клієнтів по всій Україні.
Наші онлайн-сервіси, які допоможуть вирішити питання, пов’язані із газом
1.Рахунки можна завантажувати в особистому кабінеті на сайті 104.ua (http://bit.ly/cabinet104), за необхідності їх можна роздрукувати.
2.Сплатити за газ за лютий та доставку газу за березень також можна через особистий кабінет і Viber-bot 7104 (http://bit.ly/7104uaViber).
3.Мобільні додатки 104Mobile для Android (http://bit.ly/104Android) та 104Mobile Light для iPhone
(http://bit.ly/104iPhone) дозволяють передати показання лічильника, переглянути історію споживання та оплат, сплатити за газ. З їх допомогою споживач може керувати декількома акаунтами (особовими рахунками) – наприклад, діти можуть передати показання лічильників своїх батьків та сплатити їхні рахунки.
4.Крім того, передати показання газового лічильника на початку квітня можна буде також через смс на короткий номер 7104 у наступному форматі: номер особового рахунку (10 цифр), пробіл, показання лічильника (5 цифр);
5. За допомогою голосового меню IVR, яке працює цілодобово за номерами контакт-центру АТ «Чернігівгаз» (0462) 61-62-04, (067) 65-64-104;
6.Електронною поштою [email protected]
З усіх інших термінових питань телефонуйте до контакт-центру (0462) 61-62-04, (067) 65-64-104
Також Центри обслуговування клієнтів за попереднім узгодженням здійснюватимуть прийом документів (по вівторках і четвергах) та видачу (по середах і п’ятницях).
Всі екіпажі аварійно-диспетчерської служби працюють в надзвичайному режимі — так само, як медична служба та служба порятунку. Наші бригади чергують цілодобово і оперативно виїжджають на виклики, усувають аварійні ситуації, здійснюють оперативні ремонти! А телефон 104 приймає дзвінки цілодобово. Всі інформаційні системи працюють в штатному режимі, щоб забезпечити повноцінну взаємодію з клієнтами у віддаленому режимі. Здійснюється цілодобовий моніторинг тиску газу в газорозподільчих мережах. Співробітники Операторів ГРМ розуміють важливість безперебійної доставки газу всім споживачам.
Отримуйте оперативні новини Чернігівщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал – https://t.me/CheLineTv
Начальниця відділу з зовнішніх комунікацій АТ «Чернігівгаз» Ольга Конопацька-Плєхова