«Чернігівобленерго» виконало вимоги підприємців
Енергетики запровадили новий підхід у роботі з юридичними споживачами.
Таких в області нараховується 12 тисяч.
Нове програмне забезпечення дає змогу відійти від старої практики й повністю перейти на електронний документообіг.
«Ми виконали вимоги підприємців, — каже голова правління ПАТ «Чернігівобленерго». – Створили програмний комплекс для юридичних осіб. Ми надіслали всім 12 тисячам споживачів додаткові угоди. До нас уже не потрібно приходити. Акти виконаних робіт, податкові накладні, інші документи надсилаються в електронному вигляді».
Однак у такий спосіб зголосилося працювати лише 97 юридичних споживачів. Енергетики зробили все від них залежне. Тепер справа за підприємцями. Проте, вони чомусь не поспішають запроваджувати у себе те, що вимагали під стінами енергопостачального підприємства.