НБУ посилить захист прав користувачів платіжних карток

2019-05-19_092603

Нацбанк має намір встановити додаткові вимоги щодо випадків оскарження клієнтом переказів коштів, які ним не здійснювалися, повідомляють на офіційному сайті НБУ.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Що робити з пошкодженими купюрами: лайфхак чернігівцям від «банкірів»

Зокрема, банк після отримання відповідного повідомлення від користувача повинен відновити залишок коштів на його рахунку до стану, в якому він був перед здійснення цього переказу, не пізніше наступного робочого дня.

Однак випадків, коли банк не має підстав вважати дії користувача неправомірними, це не стосується.

“Користувач несе всі збитки, пов’язані з переказами, що ним оскаржуються, якщо банком доведено, що дії чи бездіяльність користувача призвели до втрати, незаконного використання ПІНу або іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжні операції”, – йдеться у повідомленні.

“Банк має право не повертати кошти у розмірі 20 неоподатковуваних мінімумів (близько 350 гривень – ЕП.), якщо переказ був здійснений втраченою/викраденою або неправомірно використаною карткою якщо користувач повідомив про її втрату/викрадення лише після проведення такого переказу”, – повідомляє прес-служба.

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register