Економіка

«Укрзалізниця» може припинити своє існування

Вранці 26 липня на прикордонних станціях зібралася близько 1700 вагонів — рекордна кількість вагонів, що перевозяться «Другою вантажною компанією» (ВГК). Серед них — завантажених близько 1000, порожніх понад 700.

Причина ситуації, що склалася банальна — послуги «Укрзалізниц»і з перевезень вантажів цією компанією не оплачені, також не погашено багатомільйонний борг за попередню перевезення і штрафи за простій, інформує «Комсомольська правда».

За правилами перевезень «Укрзалізниці», для відновлення руху ВГК повинна погасити близько 3-х млн.грн. штрафів і оплатити десятки мільйонів гривень заборгованості за вже здійснену перевезення.

Крім того, на рахунок «Укрзалізниці» необхідно авансом перерахуйся суму, необхідну для провезення .Лише в такому випадку автоматична система «блокування боржників» дасть можливість здійснювати перевезення. Однак через свята це не можливо.

Директор з вантажних перевезень і логістики ПАТ «Укрзалізниця» Іван Федорко пропонує керівництву фінансової дирекції «Укрзалізниці» в ручному режимі в черговий раз «відключити» автоматизовану систему «через чергову фейкової хакерської атаки» протягом вихідних днів, тим самим дозволивши ВГК і далі проводити перевезення без оплати .

Новий глава правління «Укрзалізниці» Войцех Бальчун і член правління Марек Залісне проводять перевірку, яким чином міг накопичитися багатомільйонний борг одного з перевізників, і хто з керівників держкомпанії є організаторами, учасниками і виконавцями даної схеми.

Нагадаємо, відомий блогер Кирило Сазонов звинуватив директора з вантажних перевезень і логістики ПАТ «Укрзалізниця» Івана Федорко в лобіюванні інтересів російських транспортних компаній. За його словами, Федорко змушує начальників доріг і станцій провозити вантажі його компаній в борг, а вантажовідправників «заганяє працювати саме з цими компаніями на так званих пільгових умовах».

Ще статті по темі

Back to top button