Чернігівка добилась чистих подушок через управління
Жінка здала до пункту очистки пухо-перових виробів велику перину з проханням почистити та розділити виріб на кілька подушок.
У домовлений час споживачка прийшла забирати готові вироби але виявилось, що з подушок летить білий пил.
Про це ЧЕline повідомили в головному управлінні Держпродспоживслужби в Чернігівській області.
Жінка вказала підприємцю на недолік і попросила виконати дану послугу якісно, але отримала відмову.
Невдоволена клієнтка звернулась за допомогою до управління захисту споживачів. В усній розмові із підприємцем спеціаліст управління надав роз’яснення щодо вимог чинного законодавства.
У ситуаціях, коли мова йде про надання послуг, які виконані неякісно, є два шляхи: повторити послугу і видати якісний продукт, або повернути гроші. Після розмови підприємець прийняв рішення задовольнити прохання споживачки і повернути кошти за послугу у повному обсязі – 560 грн.
Читайте новини ЧЕline у соціальних мережах Instagram та Facebook.