Суспільство

Чернігівські комунальники «топлять» електронні петиції в калюжах

До ЧЕline (в рубрику «Народний журналіст») звернувся житель Чернігова Андрій Коваленко і розповів, що чиновники управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради чхати хотіли на виконання електронних петицій.

За його словами, ще 17 лютого нинішнього року на сайті електронних петицій муніципалітету було зареєстровано петицію стосовно асфальтування дороги біля супермаркету «АТБ», що знаходиться за адресою вулиця Рокосовського 15.

«Після збору необхідної кількості голосів, управління житлово-комунального господарства надало відповідь, у якій було зазначено, що поточний ремонт дорожнього покриття включений у графік поточного ремонту об’єктів вулично-дорожньої мережі м. Чернігова на 2016 рік (орієнтовне виконання – липень 2016 року)», — зазначає Андрій Коваленко.

На календарі вже вересень, а роботи й не починалися.

«Велика калюжа як була, так і залишилася, завдаючи великих проблем місцевим жителям, які змушені щоразу ходити по багнюці», — обурюється чоловік.

Отримати офіційний коментар з цього приводу в управлінні ЖКГ Чернігівської міської ради ЧЕлайн не вдалося, адже на телефонні дзвінки у відомстві ніхто не відповідає. Ми також телефонували на мобільний телефон начальнику управління Ярославу Куцу, але і він ігнорує пресу. Саме тому ми підготували інформаційний запит і направили його комунальникам. Будемо чекати офіційної відповіді стосовно ремонту покриття по вулиці Рокосовського.

20160824_082841

Ще статті по темі

Back to top button