Чернігівцю повернули гроші за телефон, придбаний в інтернет-магазині
До Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області звернувся споживач з проблемою купівлі мобільного телефону через інтернет-магазин. При отриманні споживач помітив, що задня кришка телефону не прилягає щільно до екрану, а по вертикалі з правої сторони — засвічений екран.
Після чого в телефонному режимі з оператором інтернет-магазину домовився, що йому поміняють телефон, на такий самий. Після того як кур’єр забрав посилку, через деякий час, споживач зв’язався з оператором магазину, який підтвердив, що телефон направили на пошту, надіславши на експрес накладу.
Споживач подзвонив на гарячу лінію пошти і дізнався, що накладна є, але товару немає. Після численних дзвінків до оператора інтернет-магазину, споживач не отримав ані заміну телефону, ані гроші за нього.
Спеціалістами Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області, були вжиті заходи, за результатами яких, споживач отримав назад свої кошти в сумі 3819 грн.
Молодці! Супер! Так і потрібно! Ще й штраф їм виписати!!!