Суспільство

Гості Чернігова можуть пройти опитування і виграти подарунки

18 листопада у Туристично-інформаційному центрі Чернігова відбулася презентація опитування туристів, яке розпочалося в Чернігові цього тижня. За словами заступниці начальника Управління культури та туризму Катерини Литвин, результати опитування будуть враховані при розробці маркетингової стратегі розвиту туризму у Чернігові. Проводити його будуть студенти кафедри маркетингу Чернігівської політехніки, які навчаються за освітньою програмою «Бізнес маркетинг та інтернет комунікації». Пропонувати туристам відповісти на запитання анкет студенти будуть у туристичних локаціях (Дитинець, вокзал, Антонієві печери тощо) у п’ятницю, суботу та неділю.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Носівці створюють календарі, що популяризують громаду та розвивають туризм (Відео)

Анкети з питаннями складені працівниками кафедри Маркетингу Чернігівської політехніки, а також Галиною Малець, досвідченою спеціалісткою у сфері туризму, яка брала безпосередню участь у розвитку туристичної складової у Львові та Вінниці. Паперові анкети складаються з двох аркушів. Також є електронні анкети, які доступні онлайн (і в тому числі по QR-коду).

— Проведення опитування серед туристів – це наш черговий крок до написання маркетингової стратегії розвитку туризму у Чернігові. На даний час ми маємо провести аналіз і сформувати чітке бачення переваг та недоліків Чернігова як туристичного міста. Для цього нам треба отримати зворотній зв’язок — як від чернігівців, так і від гостей нашого міста. Бо у нас на деякі речі вже просто може бути «замилене око» і ми можемо не помічати або не відчувати дискомфорту там, де його відчувають туристи. Також нам потрібно мати уявлення, скільки саме грошей лишають туристи у місті, щоб зрозуміти які саме категорії людей відвідують Чернігів. Це або «бюджетні» туристи, або туристи, які готові витрачати багато грошей під час своєї подорожі. Цей показник дуже важливий для економіки міста. Окрім цього, анкета містить питання, відповіді на які дозволять нам дізнатись де саме туристи витрачають гроші, більше акцентують увагу на культурній складовій або на гастрономії та розвагах,  які саме локації відвідують гості міста, приїжджають до нас на день чи на вихідні тощо, — розказала заступниця начальника Управління культури та туризму.

Також Катерина Литвин повідомила, що опитування туристів та обробку отриманих результатів мають завершити до 6 грудня. Здійснювати цю обробку будуть освітяни і науковці. Після цього у туристично-інформаційному центрі має відбутися презентація результатів.

Щоби мотивувати респондентів заповнювати анкети (це займає приблизно 5-7 хвилин часу) Управління культури та туризму разом з партнерами передбачило розіграш двох подарунків. Перший – сертифікат у 500 гривень на вечерю в одному з чернігівських ресторанів. Другий – сертифікат на добове розміщення в одному з місцевих готелів. Переможці розіграшу зможуть скористатися своїми подарунками у 2022 році.

Пресслужба Чернігівської міської ради

Отримуйте оперативні новини Чернігівщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал – https://t.me/CheLineTv

Ще статті по темі

Back to top button