Суспільство
Наглість – друге щастя, або Чому великі магазини дурять клієнтів (Фотофакт)
На вітрині великого магазину COMFY, що в чернігівському ТРЦ Hollywood, на товар стоїть одна ціна, а на касі вже зовсім інша – вища. Такий лист-скарга сьогодні надійшов на електронну адресу ЧEline.
За словами чернігівця, касир неохоче віддає чек і в разі здивування покупця удає, що «помилилась». Провину за невідповідність перекладає на продавця, якого й сліду немає. Його колеги також не кинулись виправляти «помилку».
Тож цінник чекатиме інших, менш пильних покупців.
Ціна питання – три гривні. Ціна репутації – мільйони.
«Справа не в сумі обмані, а в присутності самого обману», – констатував покупець.