Суспільство

Наглість – друге щастя, або Чому великі магазини дурять клієнтів (Фотофакт)

На вітрині великого магазину COMFY, що в чернігівському ТРЦ Hollywood, на товар стоїть одна ціна, а на касі вже зовсім інша – вища. Такий лист-скарга сьогодні надійшов на електронну адресу ЧEline.

За словами чернігівця, касир неохоче віддає чек і в разі здивування покупця удає, що «помилилась». Провину за невідповідність перекладає на продавця, якого й сліду немає. Його колеги також не кинулись виправляти «помилку».

Тож цінник чекатиме інших, менш пильних покупців.

Ціна питання – три гривні. Ціна репутації – мільйони.

«Справа не в сумі обмані, а в присутності самого обману», – констатував покупець.

Ще статті по темі

Back to top button