Суспільство

Нові експерименти над жителями області: люди панікують через передачу показань

Із вересня місяця «Чернігівобленерго» припинило щомісячне зняття показань електролічильників працівниками підприємства. Відтепер жителям Чернігівщини необхідно самостійно щомісяця станом на 1-ше число знімати показання приладів обліку та передавати дані до «Чернігівобленерго».

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Поштовий експеримент: селяни залишилися без газет і не встигають платити комуналку

Здавалося б, нічого незвичайного, та саме ця новація викликала паніку серед населення області, зокрема сіл. По-перше, багато в кого нема не лише мобільного (передача показань через СМС-повідомлення могла би вирішити цю проблему для більшості), а й стаціонарного телефону. По-друге, якщо навіть телефон є, на багатоканальний номер кол-центру «Чернігівобленерго» додзвонитися практично неможливо. По-третє, передача показань онлайн для переважної кількості сільської місцевості взагалі недоступна.

У прес-службі ПАТ «Чернігівобленерго» журналістам ЧЕline відповіли, що способів передачі показань багато, і рекомендували до перегляду оце відео.

https://www.youtube.com/watch?v=ZbT3Qr_pySc

На запитання, що ж робити людям, які не мають можливості передати показання лічильників жодним із запропонованих способів, порадили звертатися по допомогу до сільради.

Зателефонувавши вибірково до сільрад Чернігівської області, журналісти ЧЕline почули одну й ту саму відповідь – проблема є. Особливо гостро вона постала для людей похилого віку. Інтернет у селах відсутній, тому залишається лише передавати показання телефоном. Тим, у кого є діти, допомагають вони, передають хто як може. А от самотнім доводиться розраховувати лише на допомогу сільради. Проте і там зазначають, що додзвонитися – справжня проблема. У кількох сільрадах розповіли, що впродовж двох днів вдалося додзвонитися лише двічі. Хто не зміг цього зробити, показань так і не передали.

Тож, як бачимо, чергова оптимізація виливається в незручності для звичайних людей.

Ще статті по темі

9 коментарів

  1. Аби ж іще можливо було дозвонитись .

  2. Зарегистрировалась, передала, никакой мороки. Все предельно просто

    1. Для тупих повторимо ще раз: проблема в тому, що у великоi кiлькостi людей немаэ можливостi зареэструватися.

  3. Я живу в городе, интернет есть, в личном кабинете передаю показания, дядя в селе, буду ему тоже помогать через интернет, по-другому никак, дозвониться на горячую линию 0-800-210-310 практически в последние дни невозможно

  4. проте на зняття показників кошти в тарифі передбачені. черговий розвод громадян монополістом, так як з укрпоштою.

  5. Сергей Хоменко
    Сергей Хоменко 100 % підтримую дописувача! Про які РЕХВОРМИ говорять можновладці — не розумію. Буквально вчора мав нагоду з особистих питань бути в одному з районних, ні, в одній з районних газових шаражок. По іншому назвати не можу, при всій повазі до її простих працівників. Так от, з 1 жовтня показники газ. лічільників приймають тільки на тел. гарячої лінії та у вигляді СМС. Зайшов, черга з бабусь чоловік 15-ть з клаптиками паперу де старанно виписані показники за газ. Чую розмову, що деякі приїздять уже третій день поспіль бо іншим шляхом передати змоги не мають, а тут бач, субсидія. Відстояв у черзі 1,5 години, пропусти перед себе ще 5-х бабць, що підійшли пізніше. І…….сумно стало. Яка нахрен Європа??? Які засоби комунікації в селі де пошта ОДИН! раз на тиждень! Які СМС і гаряча лінія для бабусі років 70! СЕЛО ЗНИЩУЮТЬ!!!! І ще: як адвокату з 12-річним стажем, навіяла посмішку думка про запровадження електронного суду. ЯК??? це буде у віддалених регіонах? Боюсь навіть уявити: баба Маша подоїла корову і здумала: піду подивлюсь електронну пошту, мо вже мені виклик прийшов до «рехвормованого» окружного місцевого суду який километрів так за 60 🙂 А потім до діда з пред’явою: терміново мені до хлева Wi-Fi!!! 🙂 Чи як воно буде виглядати? 🙂 І смішно і…дуже сумно і гірко….
    8
    Управление
    Нравится · Ответить · 23 ч.

Back to top button