Суспільство

Служба автомобільних доріг приховує інформацію щодо мосту через Снов

Наприкінці серпня на трасі Чернігів – Мена – Сосниця Служба автомобільних доріг розпочала ремонтні роботи на мосту через річку Снов. Міняли старі деформаційні шви, адже приблизно 17 років від початку експлуатації міст не ремонтували.

«Повністю демонтаж. Монтаж нових, за сучасною технологією», – так говорили дорожники перед початком робіт.

Замість старих проржавілих конструкцій мали б встановити нові німецькі, які мають простояти до 50 років. Мабуть, досить дорогі.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Міст через Снов під Черніговом відкрито

Роботи тривали близько півтора місяця. Весь цей час авто об’їжджали ділянку ремонту через старий міст.

Проте, коли роботи, здавалося б, завершилися, до редакції ЧЕline надійшли обурливі звернення від водіїв – мовляв, дорога через міст кращою після ремонту не стала, характерний стукіт від подолання перешкоди залишився. В чому ж тоді ремонт? Можливо, це така технологія? Яка вартість ремонту?

Із цими запитаннями ЧЕline звернувся до Служби автомобільних доріг. Її спеціаліст із зв’язків з громадськістю Аліна Левочко запитання вислухала. Пообіцяла надати оперативну відповідь, після чого перестала брати слухавку. Згодом прислала смс – мовляв, пишіть інформаційний запит, спеціалісти дадуть відповідь.

Тут згадується діалог приблизно річної давності з т.в.о. Служби автомобільних доріг Юрієм Мартиновим. Цікавились вартістю встановлення «острівця безпеки» в Іванівці. Відповідь була приблизно така: «хто ви такі, щоб у нас питати про вартість».

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Відома одна з причин, чому руйнуються чернігівські мости

Тепер у Службі знову «футболять» на запити замість оперативних відповідей журналістам, при цьому маючи в штаті навіть спеціаліста для такої роботи.

Можливо, «автомобільні дороги» на Чернігівщині стали державою в державі, або ж банально намагаються приховувати власні фінансові витрати, які можуть бути завищеними та необґрунтованими.

Редакція ЧЕline обов’язково надішле всі запити, але є велика ймовірність, що Служба дасть відповіді в дусі бюрократизму – без цифр і «про все і ні про що».

Також ми дублюємо запити на адресу міністерства інфраструктури, можливо, уряд знає більше про роботу чернігівських дорожників, ніж вони самі.

Ще статті по темі

Back to top button