Суспільство

У Чернігові демонтують 22 вивіски, які не відповідають розробленому дизайн-коду і псують вигляд міста

Виконавчий комітет Чернігівської міської ради 15 червня погодив рішення про демонтаж 22 вивісок. Попередньо, другого червня, комісією з демонтажу було прийняте протокольне рішення про винесення саме цього переліку на розгляд виконкому. 

Власникам/користувачам тимчасових об’єктів (вивісок) дається 14-денний термін на добровільний демонтаж та відновлення благоустрою з моменту прийняття рішення виконкому. Муніципальна варта їх проінформуває про це. У разі невиконання, вивіски будуть демонтовані мунвартою і зберігатимуться на майданчику тимчасового зберігання демонтованих об’єктів та речей.

Нагадаємо, що активізувати роботу  у цьому напрямку доручив мунварт в.о. міського голови Чернігова Олександр Ломако під час загальноміської ї наради 23 травня. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Медаль «За оборону Чернігова», ремонт лікарні та соціальні програми: підсумки виконкому Чернігівської міської ради (Відео)

— Починаючи з центральної частини міста та проспекту Левка Лук’яненка перевірте дотримання нашого дизайн-коду по вивісках. Є приклади, де його не дотримуються, наприклад, перехрестя просп. Перемоги та вул. Гончої. Те, що там повісили на фасад магазину, не відповідає нашому рішенню, прийнятому на виконкомі, яке пройшло і регуляторну процедуру. Ми почали цю роботу восени, напередодні повномасштабного вторгнення, сьогодні треба продовжувати вирішувати подібні питання — демонтувати їх. Незважаючи на те, що підприємець поніс витрати, незважаючи на те, що йому так подобається і здається, що буде більше клієнтів, це неповага до міста. Тому припис і демонтаж, — прозвучало тоді в дорученні в.о. міського голови. 

Чернігів до 24 лютого 2022 року рухався у напрямку мінімізації зовнішньої реклами та уніфікації вивісок. Місто наближалося до європейських норм і стандартів. Попри всі виклики війни цю роботу продовжуватимуть у Чернігові й надалі. 

Восени 2020 року було затверджено Концепцію оформлення зовнішніх фасадів будинків з об’єктами громадського призначення. До того часу оформлення рекламних вивісок здійснювалися на розсуд і смак власників, що часто досить сильно спотворювало зовнішній вигляд міста. 

Мета розробленого дизайн-коду — усі представники бізнесу повинні уніфікувати види, матеріали, стилі й розміри вивісок та інформаційних табличок, місця їх розміщення. В результаті — покращиться зовнішній вигляд фасадів будинків/вулиць і збільшиться привабливість міста для містян і гостей.

Отримуйте оперативні новини Чернігівщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал – https://t.me/CheLineTv

Пресслужба Чернігівської міської ради

Ще статті по темі

Back to top button