У Чернігові розказали, що робити, якщо відмовили в пільговому перевезенні
Управління транспорту Чернігова оприлюднило покрокову інструкцію, що робити в разі відмови у пільговому перевезенні.
У разі безпідставної відмови в безоплатному проїзді вам необхідно:
— з’ясувати назву та контактні дані перевізника (інформація переважно зазначається в інформаційних матеріалах, розміщених біля водія);
— записати номер транспортного засобу, час, дату та маршрут;
— повідомити про випадок відмови у пільговому перевезенні.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Чернігові розшукують зниклого підлітка
У разі, якщо водій громадського автотранспорту відмовляється слідувати маршрутом, поки ви не сплатите за проїзд, попри наявність у вас посвідчення, яке дає право на безоплатний проїзд, для захисту порушеного права ви можете звернутися зі скаргою до управління транспорту, транспортної інфраструктури та зв’язку Чернігівської міської ради за телефонами: 675-013, 675-373 (також на адресу e-mail: [email protected]), або до міського контакт-центру за тел. 0800-50-93-50, або до територіального управління Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) як органу, що розглядає справи про адміністративні правопорушення, пов’язані з порушенням правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, правил користування автомобільним транспортом та електротранспортом. До заяви необхідно додати копії посвідчення, яке дає право на безоплатний проїзд, і проїзного квитка (за наявності).
Нагадуємо, що право на безоплатний проїзд надає відповідне посвідчення встановленого зразка.
Отримуйте оперативні новини Чернігівщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал – https://t.me/CheLineTv