Суспільство

У Чернігові відкрили Центр обслуговування клієнтів газових компаній

Перший Центр обслуговування клієнтів газових компаній сьогодні, 1 липня, відкрили у Чернігові.

Про це ЧEline повідомили у ПАТ «Чернігівгаз».

Чернігівський центр став першим в Україні оформленим за новими корпоративними стандартами бренду «Регіональної газової компанії».

Відтепер майже 135 тисяч побутових споживачів газу обласного центру і Чернігівського району зможуть в одному місці не лише швидко і якісно отримувати консультації з питань газопостачання, а й здійснювати необхідні операції – від оплати послуг до отримання технічних умов на приєднання до мереж.

Однією з новинок Центру стало застосування в роботі автоматизованої електронної черги. Її програмне забезпечення дозволяє грамотно розподіляти клієнтські потоки, а електронні табло, розташовані в операційні залі, голосовим повідомленням інформують споживачів щодо наявності і номеру місця вільного фахівця.

Адміністратор зони ресепшн завжди готовий допомогти відвідувачу скористатися терміналом електронної черги, моніторами «тонкий клієнт» для реєстрації Особистого кабінету споживача газу або провести оплату через платіжні термінали.

В клієнтській частині працюють 18 комунікабельних менеджерів, переважна більшість з яких володіють універсальними навичками і можуть надати консультацію з широкого кола питань по газопостачанню.

В середньому щодня до центру звертаються 300-400 споживачів, а пікові дні відвідуваність може досягати до 800 клієнтів.

Режим роботи Центру обслуговування клієнтів – з понеділка по четвер з 8.00 до 17.00, без перерви. Адреса центру: м. Чернігів, пр-т Перемоги, 108-а, 1 поверх (новобудова біля р. Стрижень).

Ще статті по темі

Back to top button