В області думають над туристичним сезоном
На Чернігівщині задумалися над формуванням позитивного іміджу області як регіону, привабливого для туризму. Нині це завдання стало дуже актуальним у зв’язку з особливостями цьогорічного літньо-осіннього туристичного сезону.
Про це йшла мова на нараді в ОДА.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Післякарантинний туризм: як Чернігів готується до сезону
За результатами обговорення було вирішено забезпечити поширення рекламно-інформаційної продукції про Чернігівщину, налагодити співпрацю з відомими туристичними порталами, а також активізувати роботу та опрацювати пропозиції щодо створення інформаційно-туристичного порталу.
За наявними даними, впродовж 2014-2018 років зростання кількості екскурсантів на туристичних об’єктах спостерігається на рівні 8% за рік: з 748 тис. у 2014 році до 1,05 млн у 2018-му. Відповідно зростають надходження до бюджетів всіх рівнів від економічної діяльності суб’єктів туристичної сфери області: з 4,095 млн грн у 2014 році до 11,819 млн у 2018 році.
Отримуйте оперативні новини Чернігівщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал – https://t.me/CheLineTv