Післякарантинна краса: чи безпечно відвідувати чернігівські салони (Відео)
Після жорсткого двомісячного карантину чернігівці масово пішли наводити лад у своїй зовнішності. У салонах краси розповідають, що на початку послаблень спостерігали ажіотаж. Потім кількість клієнтів скоротилася на третину.
«Перші дні люди очікували, ми їх записували, розписували. Зараз такого нема. Зараз така ситуація в нашій країні. COVID-19 прогресує. Ну, мабуть, боїться населення, я так вважаю. Тому зараз ми не живемо, а виживаємо. Сподіваємося, прорвемося», — Людмила Федорченко, директор перукарні.
Людмила Федорченко здає своє приміщення в оренду перукарям та іншим спеціалістам. Із 17 березня вона повністю звільнила їх від цієї сплати. Однак збитків зазнала через податки.
«Були такі збитки, що я розрахувалася з усім, але сама залишилася без зарплати. У нас багато податків, крім комунальних. Ми світлом не користувалися, все було перекрито. Оці моменти не оплачували», — Людмила Федорченко, директор перукарні.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Уряд продовжив дію адаптивного карантину до 31 липня
Наразі перукарня не припиняє роботу. Тут працюють із дотриманням усіх заходів безпеки. Впродовж дня проводять кварцування. Частіше дезінфікують інструмент.
«Ми завжди дезінфікуємо, але зараз приділяємо більше уваги. Обробляємо поверхні, крісла. Після кожного клієнта ми промиваємо інструмент під проточною водою, потім дезінфікуємо та кладемо в стерилізатор. Це буквально три хвилини», — Ольга Шевчик, перукар.
Згідно з вимогами Кабміну, всі робочі місця перукарні довелося обладнати деззасобами. Окремо такі встановили і на вході, аби відвідувачі могли обробити руки, та поклали безкоштовні маски для тих, хто їх забув. Місце майстра манікюру обладнали спеціальною конструкцією, що зменшує ймовірність передачі інфекції.
«Уже нема отакого контакту між майстром і клієнтом. Наразі запису нема, тому ми все прибираємо. Витягуємо лише тоді, коли є клієнт. Там є спеціальний бокс, де все стерилізується, дезінфікується».
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чернігівщина не готова до послаблення карантину, – МОЗ
Клієнтів приймають лише за попереднім записом. Між кожним із них роблять 15-хвилинну перерву, аби встигнути провести дезінфекцію. У салоні розповіли, що мають дотримуватися дозволеної кількості людей у приміщенні. Тому клієнтів просять чекати в холі. Також тут розміщують інформаційні листівки. Майстри зобов’язані ходити в рукавичках і масках. У роботі вони застосовують тільки одноразові рушники та засоби гігієни. Змінили й графік роботи майстрів.
«Має бути 10 м2 на кожного майстра з клієнтом, тому ми не можемо виходити в повному складі та працювати. Працюють не всі майстри і не одразу. Ми чергуємося», — Людмила Федорченко, директор перукарні.
Тут кажуть, що ціни після карантину залишили такими ж, як і до нього.
«Не лише ми не працювали в карантин, багато служб не працювали. І якщо люди і так без грошей, а тут ще ми піднімемо ціни… Це неправильно. Тож ми з дівчатами поговорили і вирішили залишити прейскурант на тому ж рівні», — Людмила Федорченко, директор перукарні.
Співробітники салону зазначають, що повноцінна його робота відновиться тільки після того, як епідемія піде на спад.
Журналіст – Ольга Лазун
Оператор – Дмитро Дриганов
Отримуйте оперативні новини Чернігівщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал – https://t.me/CheLineTv