Пропонуємо вашій увазі третю конкурсну роботу від Олени Маслової.
Інший бік карантину: Початок: що робити? Як діяти? Боялися один одного. Всі маски повдягали. Боялися на вулицю виходити. Я хочу розповісти про освітянські карантинні здобутки. «Як працювати дистанційно?»- запитували один в одного вчителі. «А якщо відсутні засоби для дистанційного навчання?»- запитували керівники. Час плинув. Навчилися. Організували. Допомагали один одному. Засвоїли різні платформи дистанційного навчання. Передивилися тисячу вебінарів. Самоосвіта вчителя, розвиток вчителя сягнув на де-кілька сходинок вперед. І ті, хто ще вчора тормозив навчання (працювали тільки за підручником) сьогодні створюють групп в різних соціальних мережах, готують онлайн-тести, спілкуються з учнями і батьками. Дають рекомендації, створюють короткі власні відео- та аудіо- презентації. А батьки? Одні просто стоять осторонь, але ми зараз не про них. Ми про відповідальних, зацікавлених в розвитку своїх дітей. Саме вони іноді допомагали налагодити онлайн-навчання для своїх дітей ( технічна підтримка вчителю та батькам, які не досить володіють комп’ютерною технікою). Нещодавно бачила, як одна мама спочатку сама виконувала завдання з інформатики у себе в телефоні, а потім передавала його дитині. Вона була так зосереджена зацікавлена, що не чула питань, які були направлені до неї. А садочки… І там вихователі організовують дозвілля своїх вихованців. Надаючи готові покрокові інструкції для занять. Іноді спілкуються по телефону зі своїми вихованцями. А флешмоби, конкурси на кращу поробку, яку зробили діти разом з батьками. Навіть призи чекають своїх переможців. Ми роз’єднані, коли сидимо вдома. Так. Але ми і ОБ’ЄДНАННІ — духом, ідеями. МИ живі. МИ допомагаємо один одному. МИ рухаємося далі. МИ РАЗОМ ВСЕ ПОДОЛАЄМО. Готові до співпраці.
Подробиці конкурсу читайте за посиланням.
Отримуйте оперативні новини Чернігівщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал – https://t.me/CheLineTv