Суспільство

«Чернігівгаз Збут» просить споживачів повідомляти щодо проблем із доставкою квитанцій

З метою покращення якості обслуговування клієнтів, ТОВ «Чернігівгаз Збут» звертається до споживачів природного газу Чернігівщини з проханням повідомляти про факти несвоєчасної або неякісної доставки рахунків (квитанцій) за спожите блакитне паливо.

Якщо до Вас невчасно надходять квитанції за газ, або ж їх не розкладають у поштові скриньки, а просто залишають у під’їздах, магазинах, тощо, просимо інформувати нашу компанію про такі випадки, надіславши лист на електронну адресу [email protected] або за номером телефону (0462) 94-12-42.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На Чернігівщині зібрали 25 тисяч підписів проти подорожчання газу

Будемо вдячні нашим клієнтам за зворотній зв’язок. Це дасть нам змогу унеможливити ситуації із несвоєчасною доставкою рахунків за природний газ та покращити якість надання послуг Товариством, а також запобігти затримці платежів за спожитий природний газ.

Ще статті по темі

Back to top button