«Чернігівобленерго» вигадало способи, як розрахуватись за електроенергію без платіжок
Розрахунки за спожиту електроенергію проводяться на підставі Правил користування електричною енергією для населення.
Розрахунковий період для встановлення розміру оплати використаної електроенергії – календарний місяць.
Про це повідомляє прес-служба ПАТ «Чернігівобленерго».
Способи оплати за спожиту електричну енергію:
- через Інтернет
- за безквитанційною формою оплати
- через платіжний термінал
- за платіжними документами, які виписуються енергопостачальником ( за періоди з березня — травень 2016 року квитанції не надаються через деструктивну позицію фінансового директора ПАТ «Чернігівобленерго»)
Розрахунки через Інтернет
Розрахунки через Інтернет здійснюються за допомогою банківських карток VISA та MasterCard. Ви можете скористатися: платіжним сервісом «Приват 24»
Безквитанційна форма оплати
Сплатити за електроенергію Ви можете у будь-якому банку України.
Але, звернувшись до відділень «Приватбанку», «Полікомбанку» достатньо назвати прізвище та адресу і Вам повідомлять про суму заборгованості та запропонують сплатити.
Як сплатити за електричну енергію за безквитанційною формою оплати в інших банках?
Звернутись до інших банків, при оформленні платіжного документу, необхідно вказати прізвище, адресу, особовий рахунок, реквізити відповідного району електромереж та суму для сплати. Про особовий рахунок та реквізити можна дізнатися з договору про користування електричною енергією або з платіжних документів минулих періодів.
Договір про користування електричною енергією (укладається згідно чинного законодавства України). Особовий рахунок зазначений вгорі на першій сторінці договору про користування електричною енергією (див. малюнок).
ФОТО
Реквізити знаходяться в правому боці платіжного документу.
Сума до сплати.
Банківські установи. Працюючи з різними банками, ПАТ «Чернігівобленерго» надає установам знеособлену інформацію (як це передбачено Законом України «Про звернення громадян», — прим.) в розрізі особових рахунків. Оскільки банківська установа маючи подібну інформацію, готова надати своєму клієнту найрізноманітніший спектр можливостей дізнатися про суму оплати: через касира установи, через термінал самообслуговування, через електронний банкінг у мережі Інтернет.
Скористатися послугами кол-центру. Звернувшись до кол-центру ПАТ «Чернігівобленерго» за телефоном 0-800-210-310 (безкоштовно з мобільних та стаціонарних телефонів в межах України), оператор повідомить Вам кількість спожитих кіловат-годин та суму до оплати, з врахуванням боргу, пільги та субсидії, якщо такі надаються.
Крім того, за бажанням споживача, оператор здійснить «прив’язку» мобільного телефонного номера до особового рахунку, й дізнаватися суму до сплати можна буде за допомогою інтерактивного голосового меню самостійно. Для користувачів мережі Інтернет достатньо на вебсайті Товариства в розділі «Кол-центр» заповнити форму зворотного зв’язку (разом із запитанням зазначити номер особового рахунку, ПІБ його власника та повну адресу, телефон та E-mail), і отримати через невеличкий проміжок часу необхідну відповідь.
Також, споживачі мають можливість самостійно зняти показники лічильника, розрахувати суму до сплати за тарифами на електроенергію, що відпускається населенню, на період з 01 березня 2016 року по 31 серпня 2016 року включно:
Місто
до 100 кВтг 0,57 грн.
понад 100 кВтг до 600 кВтг 0,99 грн.
понад 600 кВтг 1,56 грн.
Село
до 150 кВтг 0,57 грн.
понад 100 кВтг до 600 кВтг 0,99 грн.
понад 600 кВтг 1,56 грн.
Нагадємо, нещодавно містяни штурмували відділ міських електромереж. Тому що, отримати квитанцію за світло вже кілька місяців не можливо. Причина банальна – відсутність паперу та фарби для принтерів, через що підприємство не може видати заповітні папірці.
Уже вижу, как одинокие пенсионеры заходят в интернет и оплачивают квитанции.. Если уж в городе некому купить бумаги и краски для принтеров, то пусть наберут волонтеров,чтобы те помагали с заполнением квитанций! Для это нужен только компьютер и интернет