«Чернігівобленерго» запроваджує додатковий спосіб передачі показань лічильників
Одним із питань, із якими мешканці Чернігівщини звертаються до кол-центру та керівництва ПАТ – складнощі з передачею показань лічильників електроенергії. Попри те, що номер кол-центру 0-800-210-310 є багатоканальним, додзвонитися, зокрема на початку місяця, буває складно.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У «Чернігівобленерго» сказали, коли почне рости тариф на електроенергію
З одного боку, ця проблема може мати абсолютно об’єктивне підґрунтя – переважна кількість споживачів передає показання лічильника в одні й ті самі проміжки часу – у перші календарні дні місяця, водночас багато абонентів хочуть передати показання саме оператору. Лише в обласному центрі кількість побутових споживачів налічує 119,7 тис., а по області – майже 550 тис. З урахуванням цього стає зрозуміло, чому важко додзвонитися до кол-центру на початку місяця.
З іншого боку, ПАТ «Чернігівобленерго» усвідомлює цю проблему і докладає максимум зусиль для розширення спектру можливостей для побутових споживачів у частині передачі показань приладів обліку електроенергії.
Так, нещодавно в компанії з’явилася ще одна додаткова можливість передачі показань лічильників електроенергії через офіційний веб-сайт – оnline-передача показань без реєстрації.
Отже, для користувачів мережі Internet це досить зручна форма. Обов’язкова умова – знати свій дев’ятизначний код особового рахунка та заповнити всі необхідні поля.
Джерело: прес-служба ПАТ «Чернігівобленерго»
Автор,дайте ссылку.Я что то не нашёл на сайте такую услугу без регистрации.