Чернігівці висловилися про ініціативу мерії заварити сміттєпроводи
У чернігівських багатоповерхівках уже почали заварювати сміттєпроводи, а в новому році обіцяють продовжити ці роботи. Як альтернативу чернігівцям запропонували сміттєві баки. Думкою містян із цього приводу ЧЕline вирішив поцікавитися в соцмережах.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Заварені сміттєпроводи, депутатські рокіровки та пожежна безпека: передноворічна сесія міської ради
Віталій Ніколаєнко: «Я проти заварювання сміттєпроводів. У нас запаху немає ні влітку, ні взимку!!! Живу в будинку ОСББ, сміттєпровід у нас не проблемний. Я не сперечаюся, є такі, що повз страшно пройти. Залежить від ставлення людей, які живуть у під’їзді, та від прибиральниці. У нас із цим усе нормально».
Тетяна Кияниця: «Жили зі сміттєпроводом. Сморід, бруд, із верхніх поверхів примудрялися будівельне сміття викидати – весь під’їзд був цим запилений, рідкі відходи скидали».
Лідія Брика: «А кому він заважає? Дуже зручно. Запаху такого, як від контейнерів на вулиці, немає. У під’їзді чисто стало, відколи поставили двері з домофоном».
Юлія Половинко: «Тепер після заварювання в кожному дворі смердить і сміття гори навколо цих контейнерів, то це ще не літо. Влітку буде сморід гірший, ніж на звалищі».
Тетяна Кондратій: «Давно час це зробити. До деяких під’їздів заходити неможливо, сморід нестерпний».
Альона Шатило: «Пройти, прогулятися, викинути сміття корисно для здоров’я, а не сморід на весь під’їзд».
Неля Терещенко: «Тепер немає смороду в під’їзді. Мошок влітку і на початку осені від гнилих овочів і фруктів немає. Не смердить стухлим м’ясом. Не чути, як летять у прірву пляшки і там розбиваються. Немає тарганів та іншої живності. Не соромно запрошувати гостей. І раніше, коли ти проходив цим коридором смороду, то заносив цей сморід у квартиру».
Ірина Кашина: «У нас у приміщенні для контейнерів завжди чисто. Залежить від двірника. Запаху ніякого немає, ніхто не скаржиться. У кого сморід – поміняйте двірника».
Валентина Заславець: «Кому на думку спала ця маячня? Раніше робили зручності для людей, нині ускладнюють життя, зокрема людям похилого віку. Яка різниця – смітник приїжджає один раз чи контейнери чистять два рази на день. Жодної економії для міста».
Світлана Журба: «Обома руками «за» і всі мої родичі — теж. Я все хочу сфотографувати і виставити той неймовірний жах, який розвели наші працівниці ЖЕКу внизу сміттєпроводу. Скільки жила в різних місцях — такого кошмару не бачила!!! Звалище перегниває, сміття, сморід страшний, смердить у під’їзді, а їм нічого!»
Роман Близнюк: «Живемо зі сміттєпроводом. Ні смороду, ні запаху, все від мешканців залежить. Якщо ти бидло, то ти і біля контейнера бруд розведеш на весь двір».
Олексій Живак: «Дочка живе в 9-поверхівці совкового типу у Вроцлаві, будинок зі сміттєпроводом, чистий, запаху немає, ніхто не заварює. А під будинком стоять контейнери для роздільного сортування і вживаного одягу».
Ірина Черкасова-Куликова: «У нас чисто. Кожен прибирає за собою. Все залежить від жителів. Влітку, коли проходжу повз п’ятиповерхівки, де стоять контейнери, – запах, сморід. Бідні люди, які поруч живуть. Мухи величезні, зелені. Ні, нам такого не треба. Дякую всім сусідам, які підтримують порядок».
Богдан Барбаш: «Можна закрити сміттєпровід на поверхах, але внизу контейнер зобов’язаний бути. Ціни на вивезення підвищують, я плачу і повинен бігати хтозна-куди?»
Юлія Ігнатенко: «Із 7-го поверху возити сміття не надто зручно. Якби були натомість визначені контейнери для сортування сміття, як у країнах Європи, – тоді без питань. А якщо все до одного контейнера скидати, то заварювання сміттєпроводу тільки додає незручностей мешканцям багатоповерхівок».
Сергій Ворожбит: «Хто поверне людям гроші за сміттєпровід? Адже він визначав вартість квартир у будинку і його оплачували мешканці будинку. Тож це власність мешканців, а не мера або комунальників».
Павло Муровейко: «Тариф збільшили! Сортування не впровадили, тож сенсу в цьому нема, лише розкрадання коштів. А сам сміттєпровід – це майно, воно вже оплачене під час купівлі квартири, договір на вивезення теж не переукладали на нижчий тариф за обслуговування, то чому вартість зростає, а зручності менше??! Якби запровадили сортування – інша справа, але ж цього нема!»
Отримуйте оперативні новини Чернігівщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал – https://t.me/CheLineTv