Суспільство

Ділянку вулиці Київської від Гончої до Мстиславської вже передали дорожникам

По вулиці Київській у Чернігові тривають роботи з реконструкції водопроводу діаметром 500 мм. Роботи виконуються від будинку за адресою Київська, №33 (за перехрестям з вулицею Гончою) до перехрестя з проспектом Миру. Загальна довжина ділянки, що замінюється – 655 м. Вартість проєкту – понад 10 млн грн. Фінансування робіт здійснюється за рахунок бюджету міста.

Поруч з водопроводом проводиться і заміна каналізаційного колектору – існуючий каналізаційний колектор, побудований у 60-х роках минулого сторіччя, знаходиться в аварійному стані. Проєктом передбачається реконструкція самопливного каналізаційного колектору по вулиці Київській від перехрестя з вулицею Гончою до перехрестя проспекту Миру. Загальна довжина ділянки, що замінюється – 555 м. Діаметри труб, що прокладаються – від 630 до 315 мм. Роботи по заміні каналізації виконуються в рамках інвестиційної програми КП «Чернігівводоканал» на 2020 рік. Вартість робот з реконструкції колектору перевищує 11 млн грн.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Які дороги ремонтуватимуть у Чернігові цього року: список адрес

Станом на 7 липня прокладання водопроводу по вулиці Київській від перехрестя з вулицею Гончою до перехрестя з вулицею П’ятницькою – завершене. Розпочато роботи на завершальній ділянці проєкту, від П’ятницької до проспекту Миру. Каналізаційна труба прокладена від перехрестя з Гончою до ресторану «Хряк». На початку цього тижня будівельники вже передали ділянку реконструкції мереж від будинку №33 по вулиці Київській (включаючи перехрестя Київська – Гонча) до перехрестя Київська – Мстиславська дорожнім службам під асфальтування.

Проєкт реконструкції мереж по вулиці Київській за своїм значенням є для міста Чернігова у 2020 році пріоритетним, тому контроль над його виконанням здійснюється постійно. Цього тижня чернігівський міський голова Владислав Атрошенко вже вкотре особисто перевірив хід робіт.

— Тут дотримані всі технічні вимоги. Строк служби комунікацій, які ми проклали – від 50 років. Сподіваємося, що, принаймні, 50 років вони пролежать. Перехрестя Київської з вулицею Гончою, яке ускладнює рух транспорту в центральну «спальну» частину міста, до 15-го, максимум до 17-го липня буде закінчене і ми відкриємо рух. Далі дорожники закінчать Гончу, підуть на Котляревського — і далі до проспекту Миру будуть «підніматися» по цьому проєкту. Тут також робитимуться розширення дороги, перенесення зупинки, організація світлофорних об’єктів, тротуарів, паркінгу біля адміністративного суду. Сукупна вартість робіт – до 38 мільйонів гривень. І я сподіваюся, що закінчимо повністю все до 15 вересня. Якщо не буде затримок, пов’язаних з будівництвом шахти, і якихось несподіванок. Думаю, що встигнемо, — поділився він своїми висновками з журналістами.

— Зараз на ділянці від вулиці Мстиславської до П’ятницької  ми вже практично підійшли до перехрестя. І паралельно, щоб не ускладнювати рух жителів Чернігова по вулиці Київській – у нас перехрестя з вулицею П’ятницькою зараз ще відкрите, — почали роботи з боку проспекту Миру в напрямку вулиці П’ятницької. Готуємо цю ділянку до прокладання водопроводу і каналізації. Про стан мереж: наприклад, від Гончої до Мстиславської на водопроводі буквально перед тим, як почали роботи, сталося підряд декілька поривів. Труби вже відпрацювали, а деякі й три амортизаційні строки, були фактично повністю зношені. І стан їх забруднення, замулення, те що там знаходилося – не зовсім асоціювалося з питною водою. Саме такі мережі були замінені, — розповів Ігор Райхіль, головний інженер компанії «УТБ-інжинірінг» — підрядника робіт з заміни трубопроводів на цьому об’єкті.

— На перехресті з вулицею Гончою нам треба покласти 900 кв. м твердого покриття дороги. Перед цим прибрати старий асфальтобетон, пройти грейдером. Виставити бордюри на поворотах. Довести до потрібної відмітки підстилаючий шар дороги, покласти тут геотекстиль відповідно до проекту, щоб навантаження на дорогу розподілялося краще. Після цього прокласти 16 сантиметрів суміші щебеню з піском, потім – шар суміші, обробленої цементом, покласти нижній шар асфальтобетонного покриття – і можна пускати рух автотранспорту. Обсяги наче й невеликі, але дуже затиснуте все, дуже багато колодязів. «Розігнатися» не вийде. Але ми розуміємо наскільки важливе це перехрестя, тому будемо намагатися закінчити якнайшвидше. Будемо працювати і у вихідні. Крайній термін – до середи. Потім будемо робити перехрестя зі Мстиславською і з’єднувати ці два перехрестя, — повідомив Олександр Харчук, директор підприємства «ШБУ 14», яке є підрядником у виконанні дорожніх робіт.

Пресслужба Чернігівськоїміської ради,

інформаційна служба КП «Чернігівводоканал»

Отримуйте оперативні новини Чернігівщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал – https://t.me/CheLineTv

Ще статті по темі

Back to top button