Формалізм і блюзнірство: ЧТУ знущається з чернігівців
Під однією з новин ЧЕline про Чернігівське тролейбусне управління містянин Анатолій Серновець залишив коментар, до якого ми не змогли поставитися байдуже.
«Намагався додзвонитися до начальника управління транспорту міськради і до начальника ЧТУ – марно. Може, тут прочитають. 31 липня ввечері о 21.06 підійшов тролейбус № 3 до зупинки «Залізничний вокзал». І саме в цей час з’явилися пасажири з електропоїзда Київ – Неданчичі. Перші, хто підбіг, встигли зайти до тролейбуса. Тролейбус відправляється, двері зачинені, люди біжать, а водієві начхати.
У салоні пасажири почали кричати водієві: «Заберіть людей». Він зупинився – відкрив передні і середні двері, кілька людей зайшли. На середні двері намагається зайти жінка похилого віку, яка поставила сумку на сходинки, і в цю мить водій починає рух тролейбуса. Жінка мало не потрапила під колеса. Пасажири в салоні знову підняли крик. Тролейбус зупинився. Згідно з графіком, що є на сайті ЧТУ, відправлення тролейбуса о 21-19. Куди поспішав водій??? Номер тролейбуса – 389.
Було б правильним на цій кінцевій зупинці вивісити графік відправлення тролейбусів від залізничного вокзалу. Але ще одне – невже не можна зробити графік таким, щоб транспорт підходив до часу прибуття поїздів, забирав усіх охочих виїхати, А якщо поїзд спізнюється хвилин на 5, то транспорт мав можливість почекати. Це все можна зробити, але бажання подбати про людей у наших чиновників немає!!!», – йшлося в коментарі.
ЧЕline пообіцяв підготувати та направити на адресу ЧТУ офіційне звернення, а відповідь оприлюднити.
Лист із тролейбусного управління не забарився, ось тільки який. Дивина та й годі! Куций і жалюгідний. На всі запитання відповіді були «Так» або «Ні». Подивіться самі.
«По суті ваших запитань можемо надати такі відповіді.
- Чи відомо Вам, що відбувся такий інцидент?
Відповідь: ні.
- Чи була проведена службова перевірка з приводу вказаної події, якщо так, то що пояснив водій, який 31.07.2017 р. керував тролейбусом з інвентарним номером 389, з цього приводу?
Відповідь: ні, оскільки підстави для проведення перевірки (заяви, скарги пасажирів) відсутні.
- Чи було притягнуто водія до відповідальності?
Відповідь: ні.
- Чи будуть вами вчинені якісь дії для підвищення якості надання послуг із пасажирських перевезень?
Відповідь: так».
На перший погляд, ніби смішно. Але це сміх крізь сльози. Адже яка робота, такі й відповіді.
Читайте новини ЧЕline у соціальних мережах Instagram та Facebook.
Формалізм і блюзнірство…. и грибы…
31 серпня…….?????
Мабуть, пан Серновець мав на увазі 31 липня. Дякуємо — виправили ситуацію з «майбутнього» ))))
хоть бы что-нибудь хорошее написали,и маршруты хорошие есть, и троллейбусы новые появляются, чтоб прочитал новости и сразу настроение еще лучше стало, а Вы только…для бабок на лавке, чтоб было что обсмоктать…
За успехи пусть власть рапортует, а задача общества эту власть критиковать и указывать ей на недостатки, иначе сама она ничего делать не будет.
«Але ще одне – невже не можна зробити графік таким, щоб транспорт підходив до часу прибуття поїздів, забирав усіх охочих виїхати» — А маршрутчики не будут против?(сарказм)
Не раз спостерігав таку картину з тролейбусами на вокзалі. Під’їхав відкрив, закрив двері та поїхав, це все за 20 -30 секунд. Можливо якась домовленість з маршрутчиками.
я теж так думаю коли бачу таку ситуацію…. май же завжди тролейбуси не чекають людей із електрички .. а ті мають їхати на маршрутноту автобусі.. мабуть домовленість все таки існує…
Тому що, більшість тих пасажирів- їздять безкоштовно. Немає матеріальної зацікавленості.
А чому не опублікували весь зміст листа-відповіді ЧТУ, щоб читач мав повну картину, перш ніж критикувати тролейбусне управління?
Відправлення трійки з вокзалу на сайті ЧТУ вказане о 21.15 : http://chtucn.com/wp-content/uploads/2017/01/troleybus-вокзал-кінцева.pdf При цьому інформація з сайту по розкладу тролейбусів була актуальна ще до відновлення 9-ки у об’єднаному вигляді з 2 і до старту глобального ремонту доріг. З того часу розклади десять разів змінювалися, випуски на маршрути кардинально тасувалися і на сайті все це, ясна справа, відображення не знайшло. Актуальна інформація щодо руху тролейбусів зараз лише онлайн на Дозорі і у розкладах по диспетчерських.
Але не це головне. Тут скоріш за все водій такий трапився непорядний. Автор напевно знає, що регіоналка з Києва запізнюється зараз через раз. І у разі некритичного запізнення ніколи не було проблем з тим, щоб подзвонити диспетчеру в ЧТУ і попросити затримати одиницю або трійку на відправлення, щоб дочекались електрички. Це їхній дохід, вони це розуміють.
До речі, чинні розклади відправлення тролейбусів з вокзалу максимально синхронізовані з рухом поїздів по ст. Чернігів.
16.08.2017 А можно вопрос? Какой «баран» придумал новые черн.тролейбусы без люка сверху, в них летом ехать невозможно даже с открытыми форточками, обдува и проход воздуха не продуман, типо «кондиционер» в районе задних дверей водителя не включают, то ли специально то ли стали шибко грамотными «шоб не сломалось». Могли бы вы проанализировать данную тему, у меня жена каждый день ездит на работу и обратно на тр. 11, её коментарий что «писец полный», в старых тролейбусах хоть щелей больше было и люк спасал.