Що робити, якщо у вашому будинку холодні батареї: покрокова інструкція для чернігівців
У перші дні опалювального сезону багато чернігівців можуть спостерігати, що в деяких житлових будинках уже є тепло, тоді як в інших – ні. Це може бути пов’язано з кількома факторами.
Роз’яснює КП «Теплокомуненерго».
Як йдеться в повідомленні, після запуску теплоелектроцентралі потрібен деякий час, щоб тепло дійшло до осель. Це залежить від відстані між джерелом постачання тепла і будинком, а також від налаштувань системи теплопостачання. Опалення в житлових будинках вмикається поступово (не у всіх одразу).
Також бувають випадки, коли в одній кімнаті батареї гарячі, а в іншій – холодні. Це відбувається через:
Заповітрювання системи: у процесі роботи системи опалення можуть утворюватися повітряні корки, які перешкоджають циркуляції теплоносія, це може призводити до нерівномірного прогрівання батарей.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чернігівські синоптики знову прогнозують заморозки вночі
Неправильне балансування: у деяких випадках необхідно налаштувати систему, щоб тепло розподілялося рівномірно по всьому будинку.
«Хоча на перший погляд може здаватися, що ситуація не змінюється, ми просимо вас запастися терпінням. Протягом тижня персонал цеху теплових мереж КП «Теплокомуненерго» здійснює підключення споживачів і налагодження режимів теплопостачання. Після виконання цих робіт персонал усуватиме можливі недоліки, щоб у всіх квартирах стало комфортно і тепло», – зазначається у повідомленні.
Якщо ситуація не змінюється, чернігівців просять зв’язатися з керуючою компанією або аварійно-диспетчерською службою за номером телефону (0462) 678-220. Також можна зателефонувати до міського контакт-центру за номером телефону 0-800-50-93-50.
Отримуйте оперативні новини Чернігівщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал – https://t.me/CheLineTv