В’язні у власному будинку

ui14597593751[1]

Ліфтову проблему молоді, фізично здорові й нічим не обтяжені люди можуть сприйняти без потрясіння – незручно, проте не катастрофічно. Чого не скажеш про мешканців багатоповерхівок, які пересуваються за допомогою милиць, мам із візочками або людей поважного віку, для яких вимушений підйом сходами є справжнім випробуванням. Для таких містян несправний ліфт автоматично означає ув’язнення у стінах власного будинку.

У таких умовах майже тиждень живе 24-річна новоспечена матуся Аліна і її семимісячна крихітка. Вони мешкають на п’ятому поверсі в будинку №7, що на вулиці Любецькій. Саме стільки часу ліфт у їхньому під’їзді не працює, а самостійно спустити візочок сходами майданчиком дівчина фізично не в змозі.

«У п’ятницю, 20 жовтня, ми виявили, що ліфт не працює, – жаліється журналістам Аліна. – Я того ж дня подзвонила в службу «ЦентрЛіфт», яка обслуговує наш будинок. Мою заявку прийняли, сказали чекати. 

22811458_1995523487397525_618275254_nУ суботу я ще раз набрала за тим же номером, пообіцяли усунути несправності за кілька днів, але ліфт і досі не працює.

Вже у вівторок, 24 жовтня, я не витримала, і почала допитуватись адресу цього центру, номер телефону директора, щоб зрушити проблему. Адже у нас весь під’їзд стоїть. Пенсіонери, мами з маленькими дітками, всі сидять по квартирах, як в’язні.

Мені порадили звернутися до ремонтної служби, і вже там повідомили, що необхідну запчастину для усунення несправностей замовили, проте коли вона буде і ліфт запрацює – відомо одному Богу. А наші скарги дівчина на тому кінці слухавки переадресувала на міського голову: «Свої скарги можете писати на ім’я Атрошенка», й кинула слухавку. Тепер ми взагалі не знаємо куди бігти і до кого звертатися».

Розмову з мешканцями горе-під’їзду ми переповіли прес-секретареві Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради Тетяні Корж. І вже за кілька годин отримали відповіді на всі питання вимушених в’язнів багатоповерхівки на Любецькій.

«Ми зателефонували до  міського колл-центру і там повідомили, що заява від мешканців третього під’їзду зазначеного будинку про зупинку ліфту була. Дійсно зламалась полумуфта на силовому електродвигуні.  Зараз чекають, доки вона надійде, щоб замінити. Більше того, у них вже є дата, коли ліфт планують запустити – це 27 жовтня, в п’ятницю», – прокоментувала ситуацію речниця управління.

Також Тетяна Корж наголосила, що коли у містян виникають подібні ситуації – щось ламається або їм грубіянять, вони також можуть звертатися на безкоштовний цілодобовий телефон міського колл-центру 0-800-50-93-50.

Його спеціалісти оперативно фіксують, обробляють та інформують населення про результати розгляду звернень, що стосуються:

  • роботи комунальних підприємств, що надають послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій;
  • обслуговування ліфтів;
  • прибирання доріг та тротуарів;
  • вивезення сміття, утилізації небезпечних відходів;
  •  обслуговування зелених насаджень та паркових зон міста;
  •  ремонту та утримання дорожніх знаків, світлофорів, вуличного освітлення;
  • якості перевезення пасажирів муніципальним транспортом;
  • забезпечення дотримання правил благоустрою міста;
  • питань, що стосуються освітнього процесу.

Крім того, розмова з працівником колл-центру завжди записується, тому можна простежити, наскільки добросовісно виконали ту чи іншу роботу

Читайте новини ЧЕline у соціальних мережах Instagram та Facebook.

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register