В’язні у власному будинку
Ліфтову проблему молоді, фізично здорові й нічим не обтяжені люди можуть сприйняти без потрясіння – незручно, проте не катастрофічно. Чого не скажеш про мешканців багатоповерхівок, які пересуваються за допомогою милиць, мам із візочками або людей поважного віку, для яких вимушений підйом сходами є справжнім випробуванням. Для таких містян несправний ліфт автоматично означає ув’язнення у стінах власного будинку.
У таких умовах майже тиждень живе 24-річна новоспечена матуся Аліна і її семимісячна крихітка. Вони мешкають на п’ятому поверсі в будинку №7, що на вулиці Любецькій. Саме стільки часу ліфт у їхньому під’їзді не працює, а самостійно спустити візочок сходами майданчиком дівчина фізично не в змозі.
«У п’ятницю, 20 жовтня, ми виявили, що ліфт не працює, — жаліється журналістам Аліна. — Я того ж дня подзвонила в службу «ЦентрЛіфт», яка обслуговує наш будинок. Мою заявку прийняли, сказали чекати.
У суботу я ще раз набрала за тим же номером, пообіцяли усунути несправності за кілька днів, але ліфт і досі не працює.
Вже у вівторок, 24 жовтня, я не витримала, і почала допитуватись адресу цього центру, номер телефону директора, щоб зрушити проблему. Адже у нас весь під’їзд стоїть. Пенсіонери, мами з маленькими дітками, всі сидять по квартирах, як в’язні.
Мені порадили звернутися до ремонтної служби, і вже там повідомили, що необхідну запчастину для усунення несправностей замовили, проте коли вона буде і ліфт запрацює – відомо одному Богу. А наші скарги дівчина на тому кінці слухавки переадресувала на міського голову: «Свої скарги можете писати на ім’я Атрошенка», й кинула слухавку. Тепер ми взагалі не знаємо куди бігти і до кого звертатися».
Розмову з мешканцями горе-під’їзду ми переповіли прес-секретареві Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради Тетяні Корж. І вже за кілька годин отримали відповіді на всі питання вимушених в’язнів багатоповерхівки на Любецькій.
«Ми зателефонували до міського колл-центру і там повідомили, що заява від мешканців третього під’їзду зазначеного будинку про зупинку ліфту була. Дійсно зламалась полумуфта на силовому електродвигуні. Зараз чекають, доки вона надійде, щоб замінити. Більше того, у них вже є дата, коли ліфт планують запустити – це 27 жовтня, в п’ятницю», — прокоментувала ситуацію речниця управління.
Також Тетяна Корж наголосила, що коли у містян виникають подібні ситуації – щось ламається або їм грубіянять, вони також можуть звертатися на безкоштовний цілодобовий телефон міського колл-центру 0-800-50-93-50.
Його спеціалісти оперативно фіксують, обробляють та інформують населення про результати розгляду звернень, що стосуються:
- роботи комунальних підприємств, що надають послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій;
- обслуговування ліфтів;
- прибирання доріг та тротуарів;
- вивезення сміття, утилізації небезпечних відходів;
- обслуговування зелених насаджень та паркових зон міста;
- ремонту та утримання дорожніх знаків, світлофорів, вуличного освітлення;
- якості перевезення пасажирів муніципальним транспортом;
- забезпечення дотримання правил благоустрою міста;
- питань, що стосуються освітнього процесу.
Крім того, розмова з працівником колл-центру завжди записується, тому можна простежити, наскільки добросовісно виконали ту чи іншу роботу
Читайте новини ЧЕline у соціальних мережах Instagram та Facebook.