«Вам здалося»: очільник чернігівської районки прокоментував нарікання на його персонал

39442099_2197760790459930_4383195703900372992_n-e1534598575509

Днями ЧЕLine публікував звернення родички однієї з пацієнток терапевтичного відділення Чернігівської районної лікарні. Жінка скаржилася на безвідповідальність у роботі медичних сестер і санітарок відділення.

З цього приводу ми звернулися за коментарем до головного лікаря Чернігівської центральної районної лікарні Дмитра Руденка. Він порадив журналістам узгоджувати статті з ним особисто, а вже потім їх публікувати. Про свій персонал жодного слова так і не сказав.

«Моя позиція така: такі репортажі треба готувати. Спочатку переговорити з головним лікарем, а вже тоді щось писати. Подавайте письмовий запит на моє ім’я, хто скаржиться, яка хвора. З тими хворими, з якими я розмовляв, скарг ніяких не пред’являли. А те, що вам здалося, то ваша справа. Пишіть скаргу: якщо факти підтвердяться, ми накажемо людину. Ну а якщо ви порахували, що можна ЩОСЬ НАПИСАТИ НЕУЗГОДИВШИ З ГОЛОВНИМ ЛІКАРЕМ , то це ваше право. Я не зобов’язаний вам давати коментарі. Пишіть офіційне звернення», – прокоментував Дмитро Руденко.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Менська лікарня на грані закриття

Начальник обласного управління охорони здоров’я Петро Гармаш порадив усім пацієнтам, хто не задоволений роботою медперсоналу, звертатися зі скаргами як до керівництва медичного закладу, так і до вищих органів галузі.

«Якщо у медичних закладах трапляються подібні ситуації, необхідно звертатися до завідувача відділенням. Якщо він не реагує, відповідно – до головного лікаря. Якщо і головний лікар ігнорує скарги пацієнтів – до обласного управління охорони здоров’я, навіть до правоохоронних органів. У нас є експертні комісії, якщо це на рівні управління. Якщо на рівні лікувальних закладів – догани і звільнення. Цей механізм працює, він є і він дієвий», – пояснив Петро Гармаш.

загрузка...

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register