Якість і вигода! Як «АТБ» допомагає заощаджувати жителям Чернігова й області
Багато українців уже помітили, що останнім часом на харчування витрачають значно більші суми, ніж раніше. На жаль, це так – ціни на продукти почали зростати. Причини цілком очевидні: майже рік у країні діють карантинні обмеження, постачальники та виробники зазнають збитків, отже, часом змушені вдаватися до непопулярних заходів.
Проте в мільйонів громадян України, у тому числі й у жителів Чернігівщини, є можливість щодня купувати якісні продукти та при цьому не витрачати зайвого.
Простий і перевірений роками спосіб заощаджувати сімейні кошти, не відмовляючи собі в улюблених продуктах і навіть делікатесах, надає мільйонам українців найбільша торговельна мережа країни «АТБ». Нагадаємо, що в 24 областях країни працюють 1206 таких супермаркетів. Їхня кількість постійно збільшується, адже щороку компанія відкриває приблизно сотню магазинів, підкорюючи нові регіони. Карта присутності супермаркетів лідера вітчизняного ритейлу тепер включає 307 населених пунктів, у тому числі й наше місто.
Компанія посідає лідируючі позиції за багатьма показниками й уже більш як чверть століття дотримується своєї цінової політики – вартість будь-якого товару на прилавках «АТБ» нижча за середньоринкову на 10–15%. Постійні акції («Товар тижня», «Товар дня» і т. п.) дозволяють покупцям заощаджувати до 40–50%. Це стосується навіть імпортної продукції! Де, приміром, можна купити смачні польські ковбаски, свіжі цитрусові чи ароматну італійську мелену каву за посильну суму для української родини, що має середній дохід? У магазині «АТБ»!
Корпорація неухильно додержується принципів соціально орієнтованого бізнесу, тому працює з мінімальною націнкою. Тут заробляють не на вартості товару, а на обсягах його реалізації. Обсяги величезні: за підсумками минулого року товарообіг мережі становив 149,8 млрд грн. (включаючи ПДВ). Протягом 2020-го він виріс на 18,2%.
Щоб багато років поспіль пропонувати клієнтам товари за помірними цінами, «АТБ» оптимізує бізнес-процеси, застосовує найсучасніші енергоощадні технології, розвиває логістичну інфраструктуру (створено великий автопарк, є мультитемпературні складські центри), а головне – працює з виробникам напряму.
Компанія пропонує споживачам різноманітний асортимент товарів власних торгових марок «АТБ». За якістю такі товари, які вже полюбили жителі нашого стародавнього міста, не поступаються розкрученим брендам, а от їхні ціни значно нижчі. Цей ексклюзивний асортимент (продукція ВТМ продається тільки в магазинах «АТБ») становить майже третину від загального – зараз супермаркети торговельної мережі пропонують клієнтам більш ніж 3,5 тисячі найменувань товарів.
«Компанія заробляє не на націнці, а на обсягах продажів. Ми додаємо максимум зусиль, щоб забезпечити стабільні ціни, насамперед на соціальну групу продуктів харчування та товари першої необхідності», – повідомили нам у пресслужбі компанії «АТБ-Маркет».
Сьогодні «АТБ» є не тільки лідером галузі роздрібної торгівлі за товарообігом, числом магазинів, географією присутності, обсягом сплачених податків, але й за кількістю клієнтів. Щодня в магазинах цієї мережі в 24 областях України буває більш ніж 4 мільйони осіб. Вони вже оцінили можливість купувати якісні продукти та при цьому суттєво заощаджувати.
Мільйони українських громадян, включаючи й жителів Чернігова, знають торговельну мережу «АТБ» як надійного, перевіреного часом постачальника гарантовано свіжих продуктів за максимально доступними цінами.
Автор: Ольга Машина