Чернігівський балетмейстер планує реалізувати корейський досвід у Молодіжному театрі (Відео)
Олександр Коваленко працює головним балетмейстером Чернігівського обласного молодіжного театру. Та цьому передували шість із половиною років плідної праці. Свою кар’єру він розпочав із філармонійного центру. Тут Олександр був артистом балету в Чернігівському академічному народному хорі.
«В цей період я тричі літав за кордон, у Південну Корею. Працював там як артист балету. Але коли я полетів утретє, також був помічником балетмейстера. Після повернення з-за кордону я став балетмейстером Молодіжного театру»,- Олександр Коваленко, головний балетмейстер Чернігівського обласного молодіжного театру.
Олександр розповів, що під час роботи в Кореї для нього відкрилися великі можливості не лише в хореографічному напрямі, але й в акторстві, трюкацтві тощо.
«Тобто ми працювали не тільки на сцені, а й на різних кранах, підйомних сценах, на різних стропах. Із закордону я привіз величезний багаж роботи, який мені зараз дуже допомагає»,- Олександр Коваленко, головний балетмейстер Чернігівського обласного молодіжного театру.
За словами чернігівського артиста, театральне мистецтво в Кореї досить прогресивне. Галузь культури там краще розвинена, порівняно з українською, до того ж добре фінансується.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Чернігові реалізують масштабний патріотичний проект (Відео)
«Деякі ази в нас є і деякі ази в них є, але вони йдуть із більшим накатом наперед. Наприклад, вони цього року використовували підйомні крани, наступного року вони придумають… я не знаю… вся сцена підніметься. Тобто вони все продумують із різних сторін. У них дуже цікаво і є на що подивитися»,- Олександр Коваленко, головний балетмейстер Чернігівського обласного молодіжного театру.
Балетмейстер уже встиг реалізувати частину корейського досвіду в Чернігові. Він каже, що там дуже полюбляють Хелловін, і хоч в Україні це свято не таке популярне, однак серед планів Олександра Коваленка – створити тематичний проєкт у рідному театрі.
«Я вважаю, що це було б дуже цікаво, неординарно і незвично для театрів України. Це була б не театральна вистава, це було б більше як мюзикл, тому що мінімум слів, а більше хореографічного дійства. Тобто це була б на 40 хвилин одноактова якась робота, але вона була б зі спрямуванням на Хелловін, на зомбі. Взагалі назва «Крейзі хант зомбі»,- Олександр Коваленко, головний балетмейстер Чернігівського обласного молодіжного театру.
У молодіжному театрі балетмейстер встиг спробувати себе й у ролі актора. Спершу його взяли в дитячу казку Мишачим королем. Текст тут був невеличкий. Далі пішли інші вистави, зокрема «За двома зайцями», а також серйозніші ролі.
«Але найбільшою моєю роботою була моя фантасмагорична вистава «Казанова. Сповідь». Тут я виступив як головний балетмейстер і виконував головну роль – Казанови. «Казанова. Сповідь» ми створювали півроку точно. Спершу це був текст, потім це були музичні матеріали, які підбирав наш художній керівник, він мені дуже допомагав як режисер-постановник»,- Олександр Коваленко, головний балетмейстер Чернігівського обласного молодіжного театру.
У постановці поєднується реальне з фантазійним або несумісним, аби глядачеві було цікавіше. Також брали сцени з різних країн.
«Казанова подорожував різними країнами, де знаходив своє кохання або не знаходив, а, так би мовити, використав жінку – і пішов собі далі. «Казанова. Сповідь» не був задіяний у театрах Чернігівщини. Такого ніхто не робив, ми вирішили це спробувати. Людям подобається, вони виставу відвідують і відгукуються. Я вважаю, що це досить таки вдала фантасмагорична вистава, яка людям подобається»,- Олександр Коваленко, головний балетмейстер Чернігівського обласного молодіжного театру.
Нещодавно молодіжний театр відновив свою роботу після локдауну. Початок діяльності ознаменувався прем´єрою «Український декамерон».
Отримуйте оперативні новини Чернігівщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал – https://t.me/CheLineTv
Журналіст Ольга Лазун
Оператор Дмитро Дриганов