Суспільство (відео)

Як обрати правильну гуму для зими: експерт пояснив, на що треба звернути увагу (Відео)

Зима на порозі, а отже, час змінювати гуму.

«Гуму я поміняв, щойно середньотемпературний режим опустився до -5.У мене чотири машини і я ніколи не чекаю, доки випаде перший сніг.Зіткнення з дорогою літньої гуми за мінусових температур – вона стає як пластмаса.Зимова гума м’якша.Зношення літньої гуми по асфальту значно сильніше, ніж зимової»,- Олег, власник авто.

«Машина нова і гума нова, вона всесезонка. Якщо буде погана погода, тоді поставимо зимову. А так вона мене задовольняє. Якщо будуть сильні завірюхи, тоді інша річ. Так вона відповідає всім правилам. У мене перед цим Nissan був, завжди змінював гуму заздалегідь, тому що на шиномонтажах зазвичай у такий час ажіотаж»,- Валентин, власник авто.

Автомеханік Вадим Ковалець пояснює, що «перевзувати» авто варто, коли середньодобова температура становить менше 10 градусів. Він пояснив, що літня гума за низьких температур має поганий зачіп з асфальтом. А от зимова гума починає працювати ламелями. Натомість розмір протектора на зачіп не впливає.

«Цим зимова гума не працює.Вона тільки виводить бруд і воду.Гума більше починає працювати зачепом ламелей.На гумі оце ламель.І коли покришка торкається асфальту, снігу або льоду, ця ламель розширюється.І треба більше уваги звертати на те, щоб ці ламелі були більші.Оці канави вони ніяк не працюють»,- Вадим Ковалець, автослюсар.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Куди поїхати без сертифіката: чи можливий відпочинок для невакцинованих (Відео)

Він розповів, що гума для різних видів водіння відрізняється. Є симетрична, асиметрична та направлена. Для міста автомеханік радить брати першу.

«Для лісу є АТ-гума, для лісу є МТ-гума, але МТ-гума не любить швидкості.Це суто грязьова, сніжна гума.Там уже інший стиль їзди.А щоб підібрати щось і для міста, і на дачу, треба брати асиметричні малюнки.Тобто одна половина шини дивиться в один бік, а інша – в інший.На вивертах вона сама себе очищає»,- Вадим Ковалець, автослюсар.

Насамперед літня і зимова гуми відрізняються за складом. До літньої додають синтетичний каучук, до зимової – м´який, натуральний.

«Зимову гуму в холод одразу одягати не можна, її треба прикатати, щоб вона правильно ставала.Є шипована гума.Шипи прикатують не по льоду, а по асфальту»,- Вадим Ковалець, автослюсар.

Автомеханік зазначає, що зараз попит на послугу із заміни гуми великий. Але оскільки сильні холоди ще не настали, то люди ще чекають. Якби різко випав сніг, то на СТО був би ажіотаж.

Отримуйте оперативні новини Чернігівщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал – https://t.me/CheLineTv

Журналіст Ольга Лазун

Оператор Дмитро Дриганов

Ще статті по темі

Back to top button