206-й округ: від передвиборчих програм кандидатів «тхне» популізмом

1427977357_bullhorn[1]

На виборах по 206-му округу кандидати у своїй агітаційній продукції замість того, щоб писати про реальні дії, які вони робитимуть, коли стануть народними депутатами, пишуть тільки гасла та лозунги.

Так, кандидат від ВО “Свобода” Володимир Федорок у своїй агітці, на якій розміщена програма кандидата зазначені такі пункти:

«Заборонити продаж землі сільськогосподарського призначення», «Стратегічні підприємства – у власність держави», «Справедливий тариф на комунальні послуги» тощо.

DSC_0007 DSC_0010

Нагадаємо, раніше ЧЕline писав про таку ж саму ситуацію у агітаційній продукції кандидата від Об’єднання «Самопоміч» Олександра Кириндася та само висуванця Максима Микитася.

За словами політолога Віктора Вініченка, кандидати та їхні штаби це роблять, бо погано уявляють, чим повинен займатися народний депутат.

«Конкретні зобов’язання, написані в програмі або в листівці, вони приводять до конкретних дій, тобто які треба виконувати і за які треба звітувати, за якими можна судити про дії кандидата. Легше написати лозунги, популярні гасла, ніж те, чим повинен займатися народний депутат», – зазначив він.

загрузка...

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register