206 округ

Після надання кандидату від Аграрної партії персональних даних чернігівці почали отримувати sms-рекламу

У Чернігові на окрузі № 206 розгортається «лампова» піраміда зі скупки голосів. За нею може стояти Григорій Ткаченко – кандидат, який фактично представляє Аграрну партію. Цей діяч став відомим не через програмні засади чи гучні аграрні успіхи, а через нестандартні схеми підкупу виборців – із використанням енергозберігаючих лампочок. Він цим навіть дещо наблизився до дідуся Леніна, оскільки лампочка Ілліча в Чернігові на час цієї кампанії стала лампочкою Ткаченка.

Заступник голови Чернігівської обласної організації АПУ Арсен Дідур зізнався, що його підлеглий уже роздав до 15 тисяч лампочок. При цьому він заперечує факт підкупу, називаючи лампочку агітаційною!!! продукцією. Але головне – не ця абсурдна заява. Як з’ясувалося, нових власників лампочок змушують надавати свої персональні дані: від номерів телефонів до паспортних даних. Штаб Ткаченка робить це із кількох причин. Основна, звісно, це створення мережі виборців і її використання для скупки голосів під час поточних і наступних виборів.

Натомість поінформовані кола називають ще одну причину копирсання Ткаченка в персональних даних виборців. За їхньою інформацією, один із лідерів Аграрної партії Чернігівщини активно розвиває власний інтернет-бізнес, пов’язаний із продажем в Україні дешевих китайських лампочок. І розглядає ці вибори як нагоду для маркетингового просування цієї продукції.

Цю версію підтверджує факт, що сотні чернігівчан, які звабилися халявною лампочкою від Ткаченка, почали отримувати агресивні інтернет-розсилки. Здебільшого реклама змушує їх купувати ті ж лампочки. Тобто ділки вважають, що люди проковтнули наживку у вигляді однієї безкоштовної лампи, після чого мусять купити їх ще три. Однак декому приходять і більш цікаві рекламні розсилки, зокрема з товарами для інтимної гігієни, запрошення до секс-шопів і масажних салонів. Особливо дратують ці розсилки чернігівських пенсіонерок. Таким чином, як здається, ділки від політики, окрім виборів, банально займаються бізнесом, використовуючи інформацію, яку виманили у чернігівських виборців.

Усі опитані нами чернігівці, які відчули на собі несподівану рекламну агресію, пов’язують її із наданням Ткаченку власних персональних даних. Вони усвідомлюють небезпечність таких ігрищ з боку кандидата. І обурюються щодо його нахабства, але зупинити рекламну навалу вже не в змозі.

ЧЕline повідомляв, що правоохоронні структури відпрацьовують версію щодо відкриття проваджень проти Ткаченка і його агітаторів за фактами незаконного заволодіння персональними даними виборців. За нашою інформацією, нині здійснюються заходи щодо перевірки інформації про створення ним злочинної сітки зі скупки голосів.

Раніше регіональний координатор ГМ ОПОРА Святослав Бабіля повідомив про спрямування відповідного звернення до чернігівської поліції.

ЧЕline звертається до всіх мешканців Чернігова з проханням повідомляти на гарячу лінію про подібні рекламні розсилки та бути обачними, коли агітатори від кандидатів у депутати просять надати персональні дані.

сексШопЛампочки

Ще статті по темі

2 коментарів

  1. Оооооо вижу к нам в кандидаты одни бизнесмены лезут! Ткаченко понял, что не победит и начал толкать свои лампочки и секс-услуги? Это конечно новость. Интересно, что Микитась будет смсить тем, кто ему свои паспортные данные дал?

  2. ))) «Особливо дратують ці розсилки чернігівських пенсіонерок.» — очень активная категория интернет-пользователей.

Back to top button