206 округПолітика

Продавати чи не продавати свій голос: казуси передвиборчої реклами

У процесі піаркампанії кандидатів у депутати казусів трапляється чимало. І ось один із них… Два білборди, встановлені поряд, декларують кардинально протилежні речі.

Ліворуч – НЕ ПРОДАВАЙ СВІЙ ГОЛОС. ДЕШЕВИЙ ПАЙОК ВІД ОЛІГАРХА СЬОГОДНІ – ЗЛИДНІ, ЗАХМАРНІ ТАРИФИ ТА ВИСОКІ ЦІНИ ЗАВТРА. Праворуч – усміхається КАНДИДАТ, який обіцяє виборцям краще життя за цей пайок.

Та якщо актуальність задекларованих гасел першого борду очевидна, до другого рекламного носія є запитання. Адже хто як не Микитась уже засвітився на підкупі чернігівців? Хто роздавав пайки за голоси? Та хто заважав добродію розвивати АПК регіону раніше? Таке сусідство кардинально протилежних ініціатив має вигляд знущання над людьми, адже цілком зрозуміло, що віри обіцянкам напередодні виборів – НЕМАЄ.

Ще статті по темі

2 коментарів

  1. Понятно, что Микитась может на своем билборде написать что угодно, а делать на самом деле будет только то, что выгодно ему самому или его высокопоставленным друзьям(( Не продавайте голос столичному мажору! Ничего хорошего из этого не выйдет, как и на прошлых выборах, когда победил такой же делец… ((

  2. Прикольнополучилось )
    но продавать свой голос действительно не нужно , особенно такому
    одизному застройщику как микитась , а то будет нам постройки во вссе возможных
    местах , да и спевышись с Атрошкой вдвоем они за пару лет просто в хлам
    розваруют чернигов (

Back to top button