Продавати чи не продавати свій голос: казуси передвиборчої реклами

Продавати чи не продавати свій голос

У процесі піаркампанії кандидатів у депутати казусів трапляється чимало. І ось один із них… Два білборди, встановлені поряд, декларують кардинально протилежні речі.

Ліворуч – НЕ ПРОДАВАЙ СВІЙ ГОЛОС. ДЕШЕВИЙ ПАЙОК ВІД ОЛІГАРХА СЬОГОДНІ – ЗЛИДНІ, ЗАХМАРНІ ТАРИФИ ТА ВИСОКІ ЦІНИ ЗАВТРА. Праворуч – усміхається КАНДИДАТ, який обіцяє виборцям краще життя за цей пайок.

Та якщо актуальність задекларованих гасел першого борду очевидна, до другого рекламного носія є запитання. Адже хто як не Микитась уже засвітився на підкупі чернігівців? Хто роздавав пайки за голоси? Та хто заважав добродію розвивати АПК регіону раніше? Таке сусідство кардинально протилежних ініціатив має вигляд знущання над людьми, адже цілком зрозуміло, що віри обіцянкам напередодні виборів – НЕМАЄ.

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register