Культура

Бетховен у виконанні Марини Найдьон (Фото)

Мистецька спадковість — річ, яка червоною ниткою проходить через творчість вчителів і учнів. Свого часу Левко Ревуцький навчав музично-педагогічній справі Данила Юделевича. Той, в свою чергу, виховав як музиканта відомого піаніста Андрія Кутасевича. Андрій Кутасевич — доцент Національної музичної академії України ім. П.І. Чайковського. І — педагог Марини Найдьон, піаністки, добре відомої любителям музичного мистецтва в усьому світі, викладача Чернігівського музичного коледжу ім. Левка Ревуцького.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “Музика кіно” у виконанні оркестру “Філармонія”

Марина Найдьон — лауреатка багатьох всеукраїнських та міжнародних конкурсів. Так, 2017-го року вона отримала другу премію на Міжнародному конкурсі «Eurovision Media Star» (Париж, Франція), а в 2018 році — другу премію на Міжнародному конкурсі «Euro Grand Prix in Vienna» (Відень, Австрія).

30 січня 2020 року Марина Найдьон взяла участь у мистецькому проєкті обласного філармонійного центру фестивалів та концертних програм “Фортепіанний абонемент” з програмою, присвяченою 250-річчю від дня народження Людвіга ван Бетховена. “Марина Найдьон є яскравою представницею саме чернігівської фортепіанної школи”, — каже про піаністку автор і ведучий проєкту, заслужений діяч мистецтв України Олег Васюта.

У виконанні музикантки прозвучали друга і третя частини опусу №31 великого німецького композитора — сонати №17 і №18.

Соната №17, відома також як “Буря” та “Шекспірівська соната”, вважається свого роду психологічним автопортретом Бетховена. У ній багато роздумів, висловлених і невисловлених почуттів, зрештою, трагізму. Натомість Соната №18 сповнена, на думку музикознавців, радості і спокою.

Разом з музикантами квартету духових інструментів Військово-музичного центру Сухопутних військ Збройних Сил України у складі Романа Слабеняка (гобой), Сергія Проценка (кларнет), Олександра Примаченка (валторна), Василя Кріля (фагот) Марина Найдьон виконала Квінтет для фортепіано, гобоя, кларнета, валторни, фагота мі-бемоль мажор, ор.16. У цьому творі мистецтвознавці відзначають вплив Гайдна і Моцарта, але підкреслюють, що партія фортепіано тут — це справжнє бетховенівське «гуркітливе» звучання.

Пресцентр Чернігівського обласного філармонійного центру
фестивалів та концертних програм

Отримуйте оперативні новини Чернігівщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал – https://t.me/CheLineTv

Ще статті по темі

Back to top button