Суспільство

«Такої ціни за проїзд у Гондурасі, мабуть, немає», або Старий Білоус може залишитись без перевізника

Жителі Старого Білоуса нарікають на скорочення рейсів маршруту №1 – єдиного, що з’єднує їх із «великою землею», тобто Черніговом. Про це ЧЕline писав у своїй попередній статті.

Також громада цього села скаржиться, що міське управління транспорту фактично «відфутболює» їх у цій проблемі, і як доказ демонструє лист «транспортників», у якому вони здебільшого описують складне положення перевізників і запевняють, що скарг на маршрут №1 саме від чернігівців не було.

1

2

Олександр Рижий, керівник управління транспорту в коментарі ЧЕline сказав, що лист-відповідь хоч і за його підписом, але не зовсім відображає його позицію. Підписав давно, ще коли починав на своїй посаді. Але суть усної відповіді мало відрізнялась від письмової.

«Ми зустрічались із цим перевізником. Він говорить про складне становище, через що вони скоротили вечірні рейси. Каже, що готовий хоч зараз розірвати договір на перевезення. На сьогодні мені нічим перекривати цей маршрут. До Білоуса раніше взагалі не було маршруту, цей перевізник СПД Корень з власної ініціативи взявся їх возити. Якщо люди зараз не задоволені, то взагалі можуть залишитись без перевізника», – говорить Олександр Рижий.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Чернігові тимчасово зникнуть деякі маршрути

Ми поцікавились у найбільших перевізників міста, чи готові вони в разі відмови СПД Корень від маршруту, взяти на себе обслуговування цього перевезення. Але отримали або ж негативну відповідь, зокрема возити не можуть, бо не вистачає водіїв і на свої маршрути, або ж і зовсім коментарів не було. Тобто якщо СПД Корень справді відмовиться возити, а тим більше – возити до Старого Білоуса, ніхто йому не заважатиме. А якщо перевезення і не припиниться зовсім, то скоротиться в рази.

Сам перевізник Валерій Корень так прокоментував ситуацію: «Ми просто скоротили вечірні відправлення зі Старого Білоуса. П’ять відправлень усього скоротили, і то ми безкоштовно після 20.00 людей вивозимо до школи-інтернату, звідки вони можуть поїхати в тролейбусі №5 або в автобусі №35. Ми людей не кинули, ми там не залишили нікого. А свої рейси скоротили з технічних причин, бо нам на заправку не вистачає. З цим тарифом ми «помираємо» і їздити не можемо. Ми працюємо зараз не просто в нуль, ми працюємо в мінус. У мене борги з газу, в мене борги із запчастин. Це відбулося для того, щоб не скорочувати кількість автомобілів на маршруті. Катастрофічна економічна ситуація. За два місяці ціна зросла в два-три рази».

Відновлювати планують тоді, коли відновиться економіка. Якщо говорити мовою реалій – коли виросте ціна за проїзд. За словами перевізників, обґрунтованою була б вартість удвічі вища, ніж зараз – тобто 9 гривень.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Чернігові запустять два спеціальні тролейбусні маршрути

«Нижчої ціни, ніж в Україні, в Гондурасі, мабуть, немає», – коментує Валерій Корень.

Голова старобілоуської сільської ради Микола Нехай особливої проблеми з перевезеннями не бачить, а в разі зняття маршруту з Білоуса допомогти нічим не зможе.

«Не можемо нічим допомогти. У нас бюджет дотаційний. Немає коштів», – говорить Микола Нехай.

Тож і виходить, що для старобілоусців у ситуації з перевезеннями оптимальним буде хоч би не погіршення ситуації, а підтримки чекати нізвідки.

Ще статті по темі

6 коментарів

  1. До Киселівки 7 грн, до Вознесенського 6.5 і в інші приміські села ціна вища, а тут прямо як по місту, такий великий маршрут і 4.5. Підніміться трохи ціну і будуть маршрути.

    1. До Репок 10 и длина 37 км, да и транспорт газели.

  2. Старий Білоус практично місто і цна маршруту виправдана. Управління транспорту та перевізчик тілький можуть залякувати людей тим, що взагалі припинять перевезення. А Нехай до Чернігівської обласної адміністрації звертався за дотаціями? Взагалі якби конкурси на перевезення проходили відкрито та прозоро, а не за домовленістю між перевізниками, мабуть не один маршрут був, а декілька. Люди, як завжди залишились при своїх інтересах. Пропоную оголосити новий конкурс з громадськими активістами, мешканцями села та дати дорогу новим перевізникам.

  3. эти автобусы всегда ездят навыворот. ну как он может работать в минус?

  4. Только помнится, товарищ Корень взятку заносил ради того, чтобы именно он остался работать на маршруте.

  5. Пане Корінь, маршрут не рентабельний? Може потрібно автобуси на маршрут ставити. Сьогодні о 7:04 автобусу не було. В автобус о 7:14, люди вже не влазили з третьої зупинки по селу. Хоча Ви сільських не вважаєте за людей, але і містяни стояли на зупинках по 10-20 чоловік на кожній зупинці, починаючи з кінечної пятірки і до зупинки «мебельний».

Back to top button