Люди

«Ми взяли кредит на пів мільйона – ось наскільки ми віримо в Перемогу»: відверто з Максимом Садовським

Чернігівець Максим Садовський – відомий місцевий блогер і засновник бренду натуральної косметики «By Sadovskiy». До повномасштабного вторгнення він розвивав свій блог, проєкти та мріяв про розширення «By Sadovskiy» на всеукраїнський рівень.

Однак, як і у всіх українців, життя після 24 лютого розділилося на «до» та «після».

Як розказав Максим, блогерством він почав займатися з 2019 року. Тоді на свій день народження чоловік вирішив зробити власний Інстаграм корисним, наповненим та інформативним.

«Мій блог спершу ділився на три підтеми. Підтема перша – про себе. Це я скоріше пропрацьовував свої комплекси та проблеми публічно і розповідав про себе.

Друга підтема: огляди закладів. Не мав на меті просто всіх обісрати, а дуже хотів показати, які заклади варто відвідувати, а які – ні. Я сам із дуже скромної родини, ми з мамою раз на місяць ходили в кафе, здебільшого це були або «Базис», або «Піт стоп», тому я знаю, що багато наших людей не можуть дозволити собі відвідувати кафе щодня. І коли ти приходиш до закладу, де несмачно, погане обслуговування, високі ціни чи щось ще не так, дуже прикро платити і залишати там кошти, яких і так небагато.

І третя підтема: я дарував якісь подаруночки, зустрічався з підписниками, розповідав про місто. Потім ще додалися інтерв’ю з різними людьми. У мене були «12 запитань» і «Що бісить?», у яких ми розповідали про різні професії, розкривали окремі особистості.

На сьогодні залишилося багато відзнятого матеріалу, який ми знімали ще до війни і я його так і не виклав. Зараз мені здається, що це не є актуально, бо все змінилося, ми змінилися, люди змінилися, тому я цього не викладаю.

І ось на цьому загалом у мене тримався контент до війни», – розказав Садовський.

Сьогодні контент блогера здебільшого про його особистість, продукцію «By Sadovskiy» та експертне просування в соціальних мережах.

«Наприклад, перш ніж розповідати широкому загалу про Reels, які зараз усі обговорюють, я тестую Reels на своєму акаунті і вже потім показую реальні приклади. Тобто тепер у мене вже більше блог про ведення та просування бізнес-акаунтів», – зазначив чоловік.

Загалом Максима Садовського знає більшість чернігівців, адже він працював із найвідомішими проєктами нашого міста: «Я мав справу із найбільш відомими проєктами у нашому місті. До прикладу, коли «вистрілив» «Акцент» і там була повна посадка, цим займався я. Потім я працював з Авіловою, з салоном «Girls», про нього чули всі, так само я працював з «Be Fit», там була неймовірна черга, працював з ювеліркою «Артмакс», із магазином одягу «Промінь», працював із «Лавіс». Тобто в мене було дуже багато досвіду. Я працював із найкрутішими в нашому місті, і всі проєкти, які я вів, однозначно були на слуху, адже я дуже люблю свою справу».

Окрема любов Максима – його бренд натуральної косметики «By Sadovskiy». Він каже, що продукція особлива і для особливих.

Ідея виробництва належала особисто Максиму Садовському, і з 2019 року він почав втілювати її у життя. І вже з січня 2020 року «By Sadovskiy» запустився і почав повноцінно працювати.

«Ідея була дуже проста. Я обожнюю бомбочки для ванни і взагалі обожнюю всю цю «ванну історію». І на той момент, коли я їздив до Києва, я зрозумів, що немає нормального продукту, я не можу купити натуральну бомбочку, щоб у мене не змінився колір шкіри, щоб я не був весь у блискітках, щоб ванна не ставала яскраво-фіолетового кольору. Так і виникла ідея створити мило та бомбочки. Те саме з милом. Я дивився на відомі бренди і розумів, що все воно не є натуральне, воно інше. Мені захотілося зробити щось корисне й особливе.

Наш концепт – це натуральність, це екологічність, це душевність і це ручна робота. Ця косметика – для людей, для яких важлива естетика, для людей, які цінують якість, для людей, які підтримують місцевих робітників. Тобто ми особливі для особливих», – із трепетом розповідає Максим.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Допомогли вистояти: в Чернігові відзначили волонтерський рух жінок (Відео)

На сьогодні асортимент «By Sadovskiy» дуже різноманітний, адже вони прислуховуються до побажань клієнтів: бомбочки для ванни, свічки (масажна та ароматична), літня лінійка косметики, аромати для дому, спрей для текстилю та дому, скраби, патчі, різноманітні олійки для догляду, бартери та аромати для машини. І це лише половина наявного товару.

Мета «By Sadovskiy» – показати, що українська косметика не гірша за косметику світових брендів, а у деяких випадках і краща.

Однак війна внесла свої корективи в життя Максима Садовського та його виробництво.

«До війни не готувалися, ми навіть, чесно кажучи, не складали тривожної валізки, адже я в це не вірив, і всі, у кого я питав, запевняли, що нічого не буде.

2 березня у моєї мами був ювілей – 55 років, і ще у грудні я купив путівку до Єгипту для нашої родини. Ми вилетіли 24 лютого о 3-й ранку. Тому застали ми війну в Єгипті.

Щойно ми доїхали до готелю, я увімкнув телефон і всі почали мені телефонувати та казати, що почалася війна. Я, як і всі, проходив стадію неприйняття. Мій мозок відмовлявся в це вірити і це був шок однозначно. Звісно, жодного відпочинку не було, ми всі сиділи в телефонах, телевізорі, дивилися новини кожної хвилини. Тільки про війну і були розмови. Два моїх улюблені коти залишилися самі вдома, адже ніхто не збирався їхати надовго. Майстерня також залишилася з відчиненими вікнами, а вона розташована просто навпроти готелю «Україна». Тобто ми навіть не думали про війну.

Так само у моєї дружини Насті в Чернігові залишилися онкохвора бабуся з дідусем, батьки. У мене дід також залишився. Тому, безумовно, це був шок, страх, переживання. Єдине, що я пам’ятаю, що в перший день ми всі були впевнені, що це все дуже швидко закінчиться, і ми всі кошти, які були на картках, перерахували на ЗСУ», – ділиться блогер.

Життя Максима Садовського розділилося на «до» і «після». Найбільше він запам’ятав момент, коли дізнався, що бомба влучила в готель «Україна», навпроти майстерні «By Sadovskiy».

«Це, певно, був найбільший стрес, адже вікна залишилися відчиненими і ми просто навпроти.

Як я і казав, ми не готувалися до війни, у нас перед 8 березня був повний солд аут, велика кількість замовлень. Саме тому ми нервували, що весь товар у майстерні і що з ним зараз – невідомо», – згадує Садовський.

Також Максим додає, що після повномасштабного вторгнення особисто він не змінився, однак перестав відкладати життя на завтра та берегти щось на «особливий день», адже він може ніколи й не настати.

Водночас тепер блогер перейшов на українську мову і веде всі публічні заходи та соціальні мережі виключно українською.

«Я намагався інтегрувати українську мову ще до війни, я «промацував» ґрунт, як на це будуть реагувати мої підписники. У моєму блозі були дні української мови, всі дуже круто реагували, так само я намагався робити деякі дописи українською мовою. Я навіть хотів із 22 лютого перейти на україномовний контент, але реалії такі, що багато замовників реклами давали ТЗ саме російською, адже Чернігів – місто, де більша частина населення – російськомовна.

Із 24 лютого перехід на українську, на мою думку, цілком природний і пояснюваний. «By Sadovskiy» вівся українською ще до повномасштабного вторгнення.

Перші кроки переходу на українську я роблю і донині, адже так само, як і всі, помиляюся, використовую русизми, іноді туплю і не можу повністю сформулювати речення українською.

На сьогодні я всі публічні заходи, соцмережі веду виключно українською мовою. Однак у побуті, зі своїми рідними, ще розмовляю російською, але всі ми намагаємося переходити повністю», – каже чоловік.

Після виходу рашистських військ із території Чернігівської області бренд «By Sadovskiy» запустив ініціативу із благодійними свічками, кошти від продажу яких йшли фонду Маші Єфросініної.

«Свічка «Україна» була створена, очевидно, на тлі подій, які ми бачили щодня з вікна, адже ми якраз навпроти розбомбленого готелю «Україна». І в моїй голові це було очевидно: ось у нас «Україна», вона розбомблена, як і наша рідна ненька. І нам треба створити особливу свічку. Ми питали в підписників, із яким ароматом асоціюється Україна, і більшість написала, що то квіти вишні, садок вишневий. Також багато повідомлень було про соняшник. Тому ми і зробили комбо: аромат квітів вишні та прикрасили соняхом. Звісно, назвали її «Україна» і намалювали прапор вручну», – зазначає Максим.

Саме фонд Єфросініної було обрано за ініціативою Максима Садовського, адже він допомагає областям, що найбільше постраждали в результаті російської агресії. «By Sadovskiy» передали фонду 200 тисяч гривень від продажу свічок.

Тепер ініціатива з благодійними свічками закінчилася і свічки трансформувалися в більш кастомізований продукт. Тобто клієнт може замовити не лише напис «Україна» на свічці, а назву будь-якого міста чи селища, важливого саме для нього. Зовнішній вигляд і аромат залишилися незмінними.

На початку повномасштабного вторгнення люди дуже підтримали виробництво «By Sadovskiy».

«Люди підтримували. І я ДУЖЕ-ДУЖЕ-ДУЖЕ вдячний їм за це. Коли все це було розбомблене, розгромлене і надії майже не було, нас підтримали дуже багато людей. Вони навіть купували електронні сертифікати, які ми не могли їм віддати, щоб нас підтримати. Люди, окрім моральної підтримки, підтримували і грошима і зараз ми потрошку відбудовуємося. Звісно, це все складніше, адже фактично починаємо з нуля, але наші люди – вони неймовірні, підтримка колосальна. І так, можливо, зараз менша кількість замовлень, але вони на більші суми», – із посмішкою зазначає Максим.

Як і всі українці, до повномасштабного вторгнення Максим Садовський мав неабиякі плани щодо саморозвитку та розвитку власного виробництва. Однак більшість із цих планів, на жаль, наразі не має можливості втілити. Але Максим вірить, що в майбутньому всі його задуми втіляться в життя.

«Плани до повномасштабного вторгнення були величезні. В блогерстві мав собі на думці виходити на всеукраїнський рівень, уже в мене були навіть сплановані реклами у великих блогерів і контент я хотів адаптувати під всю Україну. Але на сьогодні фінансової можливості вже не маю. Однак планую і далі розвивати свій блог на місцевому рівні, наскільки це можливо. Мій блог на період війни допомагав організовувати і вивіз людей, і доправлення гуманітарної допомоги. Я дуже вдячний, що у мене був такий ресурс і я міг бути корисним у цьому.

Звісно, блог – це величезний інструмент для збору коштів. Ми вже закрили не один збір і однозначно це було б неможливо без наших людей. Я дуже вдячний всім і щоразу це казатиму.

Зараз із веденням блогу складніше, адже через збори та згадування про війну та «Азов» я в тіньовому бані, це дуже впливає на охоплення та статистику загалом. Зараз планую повернутися на довоєнний рівень.

Окрім того, були плани відкрити кілька магазинів із продукцією «By Sadovskiy», хотілося розширятися і в Києві. Ми дивилися приміщення і вже у своїх мріях бачили, як усе це має бути. Звісно, зараз про це не йдеться. Ми зараз відбудовуватимемо все, що є на Чернігівщині. Зараз у нас величезні борги та кредити, які треба спершу погасити, а потім, може, думатимемо про розширення і вихід на всеукраїнський рівень. Також хотілося б вийти і за кордон.

Ще одна з цілей – відкрити новий проєкт. Після початку війни здавалося, що це абсолютно точно неможливо, але зараз… Ще трошки – і, я впевнений, у вересні ми його розпочнемо і це буде круто», – розповідає Максим Садовський.

Максим, як і всі українці, найбільше мріють зараз про Перемогу та спокійне і мирне життя.

«Я дуже хочу Перемоги, я дуже хочу, щоб усі наші захисники повернулися додому і всі ми не чекали повітряної тривоги та почали жити нормальним спокійним життям. Аби вночі ми не прокидалися від сирен і потім не могли заснути, щоб усі почали відбудовувати нашу країну.

Перше, що я зроблю після Перемоги, кричатиму, що «Нарешті!» і буду дуже радіти.

І ще, ми взяли кредит на пів мільйона на пакети для «By Sadovskiy» – це про те, як ми віримо у Перемогу», – із посмішкою каже Максим Садовський.

Отримуйте оперативні новини Чернігівщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал – https://t.me/CheLineTv

Розмовляла Світлана Білоус

Ще статті по темі

Back to top button