У Чернігові невідомі обмалювали церкву (Фото)

26695985_719090984965441_1934364189_o

Сьогодні (8 січня) вранці невідомі обмалювали Спаський собор, який знаходиться на території заповідника «Чернігів стародавній».

Невідомі обмалювали таблички на церкві червоною фарбою.



Коментарів: 12

  • С14 Відповісти

    08.01.2018 at 10:55

    Не таблички, а конкретно пропагандивно-колабораціоністську пропаганду, про ватні народи і «воз’єднання» з братньою раісею.
    Вже завтра наша формація спрямує відповідні листи до профільного міністерства. Вважаємо неприпустимим ганебний факт наявності на пам’ятці архітектури державного значення публічної пропаганди колабораціонізму та угодництва. Вимагаємо якнайшвидшого розірвання Національним архітектурно-історичним заповідником «Чернігів стародавній» договору оренди приміщення храму з УПЦ МП.
    Українцям — українську церкву!

    • Сосите вялого Відповісти

      08.01.2018 at 17:47

      Идиоты,сами себя позорите)()

    • Аноним Відповісти

      08.01.2018 at 17:57

      Колабораціоні́зм (від фр. collaboration — «співробітництво») — термін сучасного політичного лексикону з такими значеннями:

      у широкому сенсі — співпраця населення або громадян держави з ворогом в інтересах ворога-загарбника на шкоду самій державі чи її союзників. У роки Другої світової війни колабораціонізм був явищем розповсюдженим — і мав місце практично в кожній окупованій країні.
      у вузькому змісті — співробітництво французів із німецькою владою у період окупації Франції у ході Другої світової війни; проте загальновідома не лише добровільна співпраця французів, — але і данців, норвежців, татар, білорусів, українців, росіян та інших народів — з німцями за умов окупації останніми їхніх країн.
      іноді розрізняють колабораціонізм і кооперування (вимушений колабораціонізм).
      Колабораціонізм — це традиційно царина таких істориків, як-от: В. Броккдорфф, І. С. Кісельгоф, А. Даллін, М. І. Семіряга; проте останнім часом інтерес до теми виявляють і політичні психологи. Дослідження колабораціонізму донедавна не практикувалося в Україні, адже тема колабораціонізму довгий час відносилася до заборонених сюжетів радянської історіографії.

  • Горожанка Відповісти

    08.01.2018 at 11:57

    Господи, прости блаженных ибо не ведают, что творят. Только ведь наказуемо, тем кто на храм посягает. Бог не имеет национальности и принадлежности к конфессиям. А это в любом случае называется вандализм. И его нельзя оправдать никакими доводами.

  • В Відповісти

    08.01.2018 at 12:16

    что делает полиция?

  • Маня Відповісти

    08.01.2018 at 13:24

    Вижу,что количество долбо*** растёт неуклонно

  • Водитель Відповісти

    08.01.2018 at 14:53

    Объясните мне пожалуйста, почему так называемые «патриоты» могут только ломать, зарисовывать и рушить??? Хоть что нибудь построили, создали, отремонтировали? Потому что это просто. Судя этой логике, нужно разрушить все школы, дома, больницы построение при СССР и радоваться этому. Это будет очень патриотично.

  • В.И.Ленин Відповісти

    08.01.2018 at 18:01

    “Ищите,да обрящите»

  • Сергей Подорога Відповісти

    08.01.2018 at 21:37

    Табличку про так зване «возєднання» давно пора зняти і якщо працівники заповідника Чернігів стародавній це не розуміють, громада починає діяти — для початку закреслили фарбою. Напевно наші «наукові співробитники» заповідника вважають, що у 1654 році існувала Росія.

  • Патриот города и Украины Відповісти

    08.01.2018 at 22:03

    ВОДИТЕЛЬ прав 100%. У кого есть мозги подумайте над тем. почему современные ПАТРИОТЫ только рушат и ломают все. Это настоящие вандалы!!! Патриоты болеют за свой город, за страну свою, а эти только рушат, уничтожают. В своих квартирах что-то ломают настоящие хозяева? А в городе можно разбирать брусчатку, расписывать стены, рушить памятники!!! Это не патриоты, а настоящие враги. а тем более на храме в святые дни празднования Рождения Христа только ироды могут такое сделать, а прикрываются патриотизмом.

  • Горожанка Відповісти

    09.01.2018 at 12:30

    Патриотизм это показатель отношения власти к народу, чем лучше власть относится к своему народу, тем выше чувство патриотизма.
    А борьба с памятниками — это и есть утопия. В Праге, европейской столице, куда мы стремимся, есть знаменитый Карлов мост, в честь основателя Карла IV. Но этот самый Карл IV безалаберно истощал казну королевства и не очень-то заботился о благосостоянии страны.
    Пирамиды Египта, на их возведении погибли сотни тысяч людей, но жителям этой страны и в голову не приходит разрушать памятники истории. Наоборот люди превратили их в объекты туризма.
    В других странах немало есть памятников монархам — тиранам своего народа, только никому и в голову не приходит их демонтировать, тем более варварски крушить, как это было и в 17-м году прошлого века и в наши дни, ибо это история, которую ни вычеркнуть указом, ни стереть тряпкой, ни растоптать сапогом.

  • С13 Відповісти

    09.01.2018 at 17:00

    Т.н. «патриоты» решили, что им дозволено принимать решение от имени всего города. Их никто не выбирал, не давал права творить от имени горожан и от имени страны. Патриоты чего они? Активисты какого города? Жаль, что полиция беззуба. Есть закон. Если есть факт нарушения закона — обращаться в соотв. инстанции. Но вот так вот просто какая-то свора недоумков решила, что им закон не указ… Это либо малолетки безмозглые или дегенераты могли сделать.