У Мені визначилися з брендом громади
У Мені обрали переможця конкурсу з розроблення бренду громади. До уваги брали підсумки інтернет-голосування та оцінки робочої групи з розроблення бренду Менської міської територіальної громади.
Переможцем обрано конкурсну роботу №1 менянки Вікторії Неруш, яка набрала максимальну загальну кількість балів – 1064. Лише на п’ять балів від переможця відстав срібний призер Богдан Синько, набравши 1059 балів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Трансформація Менської громади: замість 20 старостинських округів – 17
«Логотип повинен бути оригінальним за ідеєю та змістом художнього рішення, які відображатимуть мету та завдання конкурсу, бути сучасним, багатогранним графічним елементом. Також бути унікальним, лаконічним та передавати основну характеристику Менської міської територіальної громади, ідентифікувати її на регіональному, національному та міжнародному рівнях, формувати позитивний імідж території під час проведення публічних заходів», – зазначають у Менській міській раді.
Тож конкурсанти добре розуміли: зображення мало бути логотипом, що асоціюється з образом, історією, культурою та традиціями Менської міської територіальної громади. А також воно має підвищувати дух патріотизму, формувати духовність, сприяти вихованню молодого покоління в дусі поваги до історії, народних традицій, звичаїв.
Але водночас логотип мав бути максимально спрощеним для виготовлення, без перевантаження зайвою інформацією, однаково естетично привабливим як у кольоровому (художньому), так і в чорно-білому (графічному) виконанні, бути придатним для використання та нанесення на різноманітних предметах, матеріалах, наприклад, друкованих виданнях, сувенірній продукції (папір, картон, скло, дерево, метал), кераміці, фото-, відеоматеріалах, вивісках, вебресурсах.
«Коли я почула про оголошений конкурс на розроблення бренду (логотипу) Менської громади, не змогла не відреагувати. Адже ми з однодумцями вже п’ять років реалізуємо проєкт «Менщина туристична».
Ми на старті нашого проєкту і повторно, підбиваючи підсумки за п’ять років, провели анкетування стосовно розвитку туризму у Менській громаді і водночас вивчали пропозиції щодо бачення бренду громади в респондентів. Саме ці результати опитування і лягли в основу моєї ідеї», – у коментарі для ЧЕline зазначила Вікторія Неруш.
Вона також розповіла, що кульковою ручкою зробила примітивний ескіз і почала шукати, хто зміг би виконати комп’ютерний дизайн – достойне втілення ідеї.
«Першою відгукнулася дизайнерка ТОВ «Домінант» – менянка Марина Скоробагатько. Але цей проєкт, за рішенням робочої групи, на жаль, не потрапив до фіналу конкурсу. Щоправда, мені він подобався більше за другий варіант.
Проблему взявся допомогти вирішити мій син – запропонував своєму знайомому комп’ютерному дизайнеру Павлу Якимову (м. Київ) спробувати розробити своє бачення логотипу на основі опитування і вже готової ідеї.
У логотип ми намагалися вмістити різноманітні враження жителів і гостей від подорожей нашою Менською громадою: стежки, сільські хати, дерев’яні та кам’яні храми, що збереглися на Менщині, зоопарк – перлина Менщини, мінеральні джерела, велика кількість річок, озер і насамперед Десна.
А Павло вніс свою ідею із використанням «зебрового» шрифту – його надихнуло те, що в нашому невеликому містечку є гарний зоопарк із екзотичними тваринами», – сказала пані Вікторія.
За її словами, на сьогодні триває процес підписання договорів із міською радою на передачу авторських прав на бренд. І Вікторія Неруш почуватиметься щасливою, коли вже на першій рекламній продукції міської ради буде надрукований бренд-переможець.
Ірина Осташко
Фото – Менська міська рада
Отримуйте оперативні новини Чернігівщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал – https://t.me/CheLineTv