Застрягла в «туристичному павутинні» область: чому Чернігівщина не стала туристичною Меккою (Відео) ЧL
Чернігівщина займає одне з провідних місць в Україні за кількістю пам’яток культурної спадщини – понад 9 тисяч пам’яток, 3 національні заповідники, а чого варті унікальні туристичні перлини – «Качанівський» і «Сокиринський» палацово-паркові комплекси.
Здавалося б, із таким потенціалом до нашої області, як метелики на вогонь, мали б звідусіль злітатися туристи. Але, відверто кажучи, на роль туристичної Мекки Чернігівщина, на жаль, поки що не претендує. Чому? Мабуть, влада замало працює в цій царині.
Про туристичні здобутки Сіверського краю та перспективи на майбутнє говорили під час брифінгу в облдержадміністрації.
Парадокс, але підняти туризм на Чернігівщині хочуть за допомогою кількасекундного проморолика, на який планують «викинути» півмільйона гривень.
-Мало виділялося грошей. Минулого року на цю програму було 300 тисяч. Цьогоріч сума подвоюється. Але ж і витрати збільшилися. Ми хочемо зробити проморолик про Чернігівську область. На той момент, коли ми рахували витрати, це коштувало 100 тисяч. Зараз ця сума буде в 4-5 разів більша. Декілька секунд про Чернігівську область,- начальник управління туризму та охорони природної спадщини департаменту культури і туризму, національностей та релігій ОДА Людмила Замай.
Популярний у всьому світі зелений туризм у нашій області чомусь представлений лише трьома десятками садиб.
Важливий момент – інвестори. У «Програмі розвитку туристичної галузі Чернігівщини» чорним по білому написано – пошук інвесторів і залучення інвестицій. Чи не там шукають, чи не ті шукають, але про інвесторів поки що говорять лише в майбутньому часі.
-До обласної адміністрації надійшло звернення щодо Ічнянського району – там хочуть залучити інвестиції. Планують залучити Республіку Білорусь і вітчизняного інвестора. Планується ще по Ріпкинському району – там є пропозиція і розглядається,- начальник управління туризму та охорони природної спадщини департаменту культури і туризму, національностей та релігій ОДА Людмила Замай
На брифінгу прозвучали і більш приземлені думки. Меседж простий – про туризм думають тільки під час передвиборчих перегонів, а коли приходять до влади – «туристичні амбіції» помалу згасають.
-Фінансів тоді ніхто не шкодував – створювали фільми, друкували газетки, агітки, журнали,- генеральний директор Національного архітектурно-історичного заповідника «Чернігів стародавній» Юрій Соболь
Звісно, все це дуже добре, але сіверянам хотілося б, щоб на туризмі не піарилися в часи виборів, а постійно ним займалися та розвивали.
да, мы могли бы стать не хуже, чем Киев! В Чернигове столько всего красивого, исторически важного, но денег как всегда не хватает. Жаль, что очередное обещание Атрошенко оказалось предвыборным пиаром.